Puhelinmyynti

Started by Pekka69, Fri 07.11.2008 22:48:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Vittu taas...

Taas yksi sielunsa myynyt puhelinmyyjä lisää riesanani - TASAN SAMOILLA perusteilla kuin kaikki aiemmatkin... "Olet osallistunut tällaiseen meidän kyselyyn/arvontaan/kilpailuun/tutkimukseen/vittupaskaan ja nyt oot sen ansioksi tienannu jumalattoman määrän rahaa - ni nyt jos tilaat ei maksa kuin saatanasti!" Vittu!

Mihinkään en tasavarmasti ole osallistunut mitä en osaisi nimetä - Ja kaikenlisäksi kun näitä on tullut paljon viimeisen vuoden aikana, niin suurin osa väittää mun intissä oloaikanani osallistuneeni jos vaikka mihin. :D

Jos joku tietää miten pääsis pysyvästi eroon noista vajukeista jotka myy sielunsa pikkurahasta - niin vinkkejä otetaan vastaan. ::smoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

The Änes

Sähkö ja liittymä kauppiaista pääsee helpolla pariks vuotta eroon kun toteaa, että on just ottanut parin vuoden määräaikasen sopimuksen :jees:

Lehtimyyjille en oo keksiny mitään :think:

Sitä vaan innolla odotan koska joku onneton soittaa minulle partakoneen teristä :bounce:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Betonishamaani

Tietojenluovutuskielto on toiminut aika hyvin. Ei ole soitellut, kun semmoiset joiden kanssa jo joku soppari on uutta diiliä :think:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Lexa

Quote from: Tuomari on Fri 08.04.2011 11:44:16 (UTC+0300)
Tietojenluovutuskielto on toiminut aika hyvin. Ei ole soitellut, kun semmoiset joiden kanssa jo joku soppari on uutta diiliä :think:
Mulla on itseasiassa Maistraatilla kaikki muut kiellot voimassa paitsi turvakielto, mutta valitettavasti mun nykyinen numero on julkinen joten sen saa helposti. Tarkoitus olisi vaihtaa mahd.nop. lähitulevaisuudessa salaiseen numeroon, ja varmistaa noiden kieltojen voimassaolo...
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




NaiNeN

Mie laitoin entiseen numeroon sen suoramarkkinointikiellon ja puhelut loppu hetken päästä. Sittemmin vaihtanu salaseen numeroon ja pitäny huolen etten laita sitä mihinkään mistä häirikköpuheluja tulis  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

jem

jos mä oon hyvällä päällä ni mä sanon lehtikauppiaille jotta unohda koko juttu ja lyön luurin korvaan.  :psp:

Señorita iCola

Puhelinnumero on salainen, vaikka onkin sama numero ollut jo 8-9 vuotta niin on puhelinmyyjät pysyneet aika hyvin loitolla ilman markkinointi- ym kieltojakin :jees:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Betonishamaani

Viimeksi kun tuommoinen puhelu on tullut, se meni kokonaisuudessaan:Haloo - Mitä asiaa - Ei - klik :psp:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



paavo

Parhaana päivänä on soittanut 4 myyntimiestä, yleensä nettimarkkinoinnista.
En minä voi kieltää mitään, joskus tulee hyviäkin alaan liittyviä tarjouksia.

Mutta mainostusta en tarvitse, enkä varsinkaan netissä.
Sitä kautta ei saa uusia asiakkaita tällä alalla.  Joskus nakertaa kun ottaa vaikkapa katolla ollessa
peltorit päästä, hanskat käsistä, kaivaa luurin parin takin alta ja sitten siellä on joku saatanan nettimainostilan myyjä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview