News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

Neponen

Armeijassa

-Kouluttaja: Hälytys suojaaaan!!!! 
-kaikki ryntäsivät minne ehtivät paitsi eräs Alokas
-Kouluttaja: Ettekö te saatana ymmärtänyt että vihollisen lentokone lensi juuri ryhmämme yli
-Alokas: ymmärsinhän minä ja siksi olenkin piilossa tämän kiven takana
-Kouluttaja: Minkä helvetin kiven?
Alokas: mikä vitun lentokone?..........
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Venus

Hyvin pukeutunut tukholmalaisherra on metsästysretkellä maaseudulla. Hän tähtää ja ampuu ankan. Lintu putoaa talonpojan pellolle, ja talonpoika ilmoittaa, että se on hänen.
Koska molemmat haluavat linnun, talonpoika ehdottaa, että he ratkaisevat riidan perinteisellä tavalla: "Minä potkaisen sinua nivusiin niin kovaa kuin pystyn, ja sitten sinä teet samoin minulle. Se joka huutaa vähemmän, saa pitää linnun."
Kaupunkilaismies suostuu ehdotukseen. Talonpoika potkaisee häntä kaikin voimin jalkoväliin, ja hän lyyhistyy maahan. Kahdenkymmenen minuutin kuluttua hän kykenee vihdoin kompuroimaan ylös ja ähkäisee: "Minun vuoroni."
"Äh", sanoo talonpoika ja kääntyy lähteäkseen. "Pidä ankka."

Venus

Tää on kai jo ollu...? No laitan kuitenkin

Kaksi ruotsalaista on hirvimetsällä. Toinen heistä lyyhistyy yhtäkkiä maahan ja menee tajuttomaksi. Hänen toverinsa soittaa heti kännykällä hätänumeroon ja sanoo: "Kaverini kuoli! Mitä minä teen?"

Hätänumerosta vastataan rauhoittelevalla äänellä: "Älä hätäile, minä autan. Varmista ensin, että hän tosiaan on kuollut."

Puhelin vaikenee, kunnes kuuluu laukauksen ääni.

Ruotsalainen palaa puhelimeen ja sanoo "Selvä on. Mitä sitten?"
::hihsmoke


nyyyps

18:44 <@ryokas> Valkoihoinen heteroseksuaalinen kristitty suomenkielinen suomalainen normaali terve aviopari oli juuri saapunut hotellihuoneeseen, kun
                puhelin soi.- Kulta, valkoihoinen heteroseksuaalinen kristitty suomenkielinen suomalainen terve normaali miespuoleinen portieri soitti:
                parvekkeet eivät ole vielä valmiit! Kulta? KULTA??!?


::buttsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

jta

Eräs, intohimoinen kalamies, oli aikoinaan sunnuntaina pilkillä kahden kalakaverinsa kanssa.  Kun kirkonkellot alkoivat moikua, nousi hän ylös ja otti lakin päästään huolimatta 20 asteen pakkasesta.  Kun toinen kavereista ihmetteli moista hartautta, oli hän todennut, että sentään kun omaa vaimoa haudataan. . .

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview