News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Bobo

-Toivottavasti sinä pian löydät itsellesi kultaisen vaimon,hyvästelee vankilapastori tuomionsa istunutta miestä vankilan portilla
-Sitä ennen etsin pari rautaista huoraa vapautuva kertoo suunnitelmistaan
En este mundo paz no existen.

=Siru=


Mummo meni lääkäriin ja sanoi:
- Kuulkaas nuori mies, kun minulla on tällainen ihmeellinen vaiva. Minua pierettää aivan koko ajan, mutta ne ovat täysin äänettömiä ja kaiken kukkuraksi vielä hajuttomia. Nytkin olen jo päästellyt ainakin kymmenen kunnon pierua tässä teidän huoneessanne.
Lääkäri katsoi mummoa hetken, kirjoitti reseptin ja pyysi tulemaan takaisin viikon kuluttua. Mummo tuli takaisin raivoissaan:
- Mitä ihmeen lääkettä te minulle määräsitte? Nythän pierut haisevat aivan kauhean saastaisille. En kestä tätä loputonta paskanhajua.
Lääkäri sanoi:
- No, nyt kun ollaan saatu rouvan nenä auki, voidaan keskittyä tuohon kuulo-ongelmaan.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

janielmeri


Jarre

Quote from: Xan on Sat 27.08.2011 18:26:32 (UTC+0300)

Mummo meni lääkäriin ja sanoi:
- Kuulkaas nuori mies, kun minulla on tällainen ihmeellinen vaiva. Minua pierettää aivan koko ajan, mutta ne ovat täysin äänettömiä ja kaiken kukkuraksi vielä hajuttomia. Nytkin olen jo päästellyt ainakin kymmenen kunnon pierua tässä teidän huoneessanne.
Lääkäri katsoi mummoa hetken, kirjoitti reseptin ja pyysi tulemaan takaisin viikon kuluttua. Mummo tuli takaisin raivoissaan:
- Mitä ihmeen lääkettä te minulle määräsitte? Nythän pierut haisevat aivan kauhean saastaisille. En kestä tätä loputonta paskanhajua.
Lääkäri sanoi:
- No, nyt kun ollaan saatu rouvan nenä auki, voidaan keskittyä tuohon kuulo-ongelmaan.
:rofl: :rofl: :rofl:
Carpe Natem


=Lutris=

Quote from: --Jarre-- on Sat 27.08.2011 20:55:06 (UTC+0300)
Quote from: Xan on Sat 27.08.2011 18:26:32 (UTC+0300)

Mummo meni lääkäriin ja sanoi:
- Kuulkaas nuori mies, kun minulla on tällainen ihmeellinen vaiva. Minua pierettää aivan koko ajan, mutta ne ovat täysin äänettömiä ja kaiken kukkuraksi vielä hajuttomia. Nytkin olen jo päästellyt ainakin kymmenen kunnon pierua tässä teidän huoneessanne.
Lääkäri katsoi mummoa hetken, kirjoitti reseptin ja pyysi tulemaan takaisin viikon kuluttua. Mummo tuli takaisin raivoissaan:
- Mitä ihmeen lääkettä te minulle määräsitte? Nythän pierut haisevat aivan kauhean saastaisille. En kestä tätä loputonta paskanhajua.
Lääkäri sanoi:
- No, nyt kun ollaan saatu rouvan nenä auki, voidaan keskittyä tuohon kuulo-ongelmaan.
:rofl: :rofl: :rofl:
:psylach:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

sartsa

neekeri ajoi moottoripyörällä, vauhti nousi 200:taan niin kuskilla meni maailma mustaksi ja hän heräsi sairaalasta. No mies ihmetteli tapausta ja kokeili uudestaan, kun vauhti tuli 200:taan maailma meni jälleen mustaksi ja mies heräsi taas sairaalasta. Hän pyysi kaveriaan ajamaan rinnalla ja katsomaan mitä tapahtuu. Niin ajettiin ja kun vauhti oli 200 maailma mustaksi ja ukko sairaalaan. Hän kysyi kaverilta mitä tapahtui? Kaveri sanoi: Sulla lensi alahuuli silmille.
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

sartsa

Isäntä ajaa aamulla partaa vessassa. Talon Papukaija höpöttää vieressä: varovasti, varovasti, haava tulee. Isäntä hermostuu, laittaa linnun vessanpönttöön ja sulkee kannen. Hän leikkaa parran ja lähtee töihin, unohtaen linnun pönttöön. Emäntä tulee päivällä kotiin, hän menee vessaan, avaa vessanpöntön kannen ja istuu pöntölle. Pöntöstä kuuluu huuto: arvasin, arvasin, parta ajamatta ja naama halki
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

sartsa

Pojanpoika näytti vaarille kuvia, joissa oli lävistyksiä,
niittejä, tatuointeja ynnä muita nykyaikaisia ihmisen kehon koristuksia.
Vaarille hän kertoi kunkin kuvan kohdalla, mitä nimeä kustakin esineestä piti
käyttää. Sen kuvan kohdalla, joka esitti häpyhuuleen ripustettua kultaketjua
vaari hihkaisi:
-Tuon nimen minä tiedän! Se on jakopään ketju!
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview