News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

=Juku=

Quote from: omglolnoob on Tue 26.06.2012 22:40:50 (UTC+0300)
Kumimunalle pitäis lykätä raamattu nokan eteen ja jos heittää sitä lukemasta, niin karttakepillä sormille. Kauhean kuriton kakara on! :pope:
kumppari haaveilee vanhemmista kirjoituksista
kabbala

Me first (rules of traffic)

=Juku=

Olipa kerran täydellinen mies, joka tapasi täydellisen naisen.
Täydellisen kosiskelun jälkeen heillä oli täydelliset häät. Heidän yhteinen elämänsä oli tietenkin, täydellistä.

Eräänä lumisateisena Jouluaattoiltana tämä täydellinen pari ajoi pitkin tuulista tietä, kun he huomasivat jonkun tienlaidassa ahdingossa.
Ollakseen täydellinen pari, he pysähtyivät. Tien reunalla seisoi Joulupukki mukanaan valtava lahjasäkki.
Koska he eivät halunneet tuottaa kenellekään lapselle pettymystä Jouluaattona, tämä täydellinen pari pakkasi Joulupukin ja hänen lahjansa
autoon. Pian auton lämmityslaite meni epäkuntoon, ikkuna veti huuruun ja täydellinen pari ja Joulupukki joutuivat onnettomuuteen.
Vain yksi heistä pelastui. Kuka oli pelastunut???

Spoiler
Vastaus: Täydellinen nainen. Kaikkihan tietävät, ettei joulupukkia saati täydellistä miestä ole olemassakaan.
[close]

Me first (rules of traffic)

Ruutupaitarakastaja

Quote from: Juku on Fri 29.06.2012 18:17:25 (UTC+0300)

Spoiler
Vastaus: Täydellinen nainen. Kaikkihan tietävät, ettei joulupukkia saati täydellistä miestä ole olemassakaan.
[close]

Mä olin jäljillä, mutta tää oli rakennettu eri näkökulmasta kun olisin veikannut.

NaiNeN

Mitä yhteistä on naisella ja pyörremyrskyllä?

- tullessaan ovat kosteita ja lämpimiä ja lähtiessään vievät autot ja talot mennessään
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

IsoPahaJolppi

Mitä yhteistä on haagertin synrymällä ja kuolemalla?
- Vahingonlaukaus vermon parkkipaikalla.

- - - - - - - - - - - - - -

Mitä yhteistä on naisella ja kitaralla?
- Kumpaakin pidellään kalualta ja toisen käden sormilla samalla räplätään reijän päältä

- - - - - - - - - - - - - -

Mitä yhteistä on naisella ja paistinpannulla?
- Kumpikin kovettaa munan hetkessä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


=Siru=

Quote from: NaiNeN on Sat 30.06.2012 11:09:09 (UTC+0300)
Mitä yhteistä on naisella ja pyörremyrskyllä?

- tullessaan ovat kosteita ja lämpimiä ja lähtiessään vievät autot ja talot mennessään
Tätä en olekaan ennen kuullut  ::hihsmoke
Venakkoihin ja eestiläisiin eniten sopii  ::hihsmoke
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

sartsa

Aikoinaan maalaiskansakoulussa opettaja antoi piirustustunnilla aiheeksi "Nälkä". Oppilaat ahkerina teeman kimppuun ja opettaja käveli pulpettien välissä katselemassa, mitä syntyy. Pikku-Kalle oli piirtänyt paperille suuren ympyrän ja veteli nyt siihen viivoja. Opettaja kommentoi; "Hieno! Esittääkö se leipää?" Kalle; "Ei. Se on huussin reikä, mihin hämähäkki on kutonut verkon."
Miksi olla vaikea, kun vähällä vaivalla voi olla täysin mahdoton?


Neponen

Eräs Turkulainen Varusmies oli kotiutunut intistä ja reserviin päästyään elämä sujui melko normaalisti jos ei unia lasketa, Turkulainen näki joka yö saman unen jossa hän kaivaa poteroa joka ei ikinä valmistu. 10 vuotta myöhemmin Turkulainen kyllästy poteron kaivuuseen ja hakeutui Psykiatrille:

-Mä oon kaivanu yht saatana poteroo 10 vuot, eik se ikinä ehri valmistua, alko jo vituttaa saman kuopa kaivu, mä tulen hulluks jos mä en sua kuoppaa valmiiks....
-Kuulkas herra, tälläisiä Kroonisia potero unia esiintyy lukuisilla Kotiutuneilla ja terapian ansiosta lähes kaikki paranevat, minä määrään teille tälläisiä pillereitä 2 viikon kuurin ja annan teille tehtäväksi alkaa täyttämään kaivamanne kuopan ja tulemaan uudestaan kun unet eivät vaivaa....

Turkulainen peittää Poteroa yhä tänäkin päivänä.
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Myrttinen

Quote from: sartsa on Wed 04.07.2012 17:04:15 (UTC+0300)
Aikoinaan maalaiskansakoulussa opettaja antoi piirustustunnilla aiheeksi "Nälkä". Oppilaat ahkerina teeman kimppuun ja opettaja käveli pulpettien välissä katselemassa, mitä syntyy. Pikku-Kalle oli piirtänyt paperille suuren ympyrän ja veteli nyt siihen viivoja. Opettaja kommentoi; "Hieno! Esittääkö se leipää?" Kalle; "Ei. Se on huussin reikä, mihin hämähäkki on kutonut verkon."

Loistavaa  :psylach:

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview