News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Tee itse uusi tiilijulkisivu taloosi

Started by Kehittäjä, Tue 01.02.2011 12:31:32 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kehittäjä

Olen 1990 luvun alusta alkaen kehittänyt tiililaatoista julkisivukelpoista elementtiä.
Ja onnistuihan se niin hyvin, että eräs yritys tutkitutti sen rakennuslaboratoriossa ja se sai standardin SF 5513.
Vuonna 1998 tein ensimmäisen omakotitalon kyseisellä elementilläni ja rakennus on edelleenkin kuin hiljakkoin "muurattu".
Kyse on 20 mm vahvasta tiililaatasta, joka on muuten normaalin tiilen pituinen ja levyinen.
Nyt kehittämästäni elementistä valmistetaan rakennusten julkisivuja teollisesti.
Tee se itse ihmiset voivat tehdä elementeistä melekin mitä tahansa. Esim. jos talo on valmiiksi tiiltä, niin voi pinnoittaa ulkorakennukset samaan asuun.
Tehdä vaikka koiran koppi, joka näyttää aidolta tiilimuuraukselta.
Grillejä, portinpylväitä, aitoja jne. jne.
Sisätiloihin jopa kylpyhuoneen seinät tai muutoin pinnoittaa jokin pinta upeaksi tiiliseinäksi.
Kysy lisää.
Myös sivustolta www.linkkitori.net löytyy tee se itse rakentajille ohjeita laajasti.

Lexa

Pahoittelen, mutta vanhaan käytäntöömme nojaten editoin viestistäsi sähköpostiosoitteen pois.

Yhteydenpito meidän kautta on mahdollista yksityisviestein, tai sähköpostilla foorumin sisäänrakennetun toiminnon kautta, ilman osoitteiden julkaisua kaikille.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

=Juku=

Espanjassa noita n 50cm x 70 cm tiilielementtejä on ollut kauan, mutta ne on tarkoitettu muurattavaksi betonimuuriin tai betoniseinään. Elementtejä on useampaa väriä ja useampia "mikrokuviointeja" tiilessä, että saa elävämmän pinnan eikä sama kuvio ja värisävy toistu kuin shakkilauta. Pakkasenkestävyydestä en tiedä, kun pinta on huokonen.

Hyvä jos suomalaisiin olosuhteisiin on kehitetty omansa!   :good:

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview