Kiitos vartijoille

Started by unikeko, Tue 03.08.2010 18:12:49 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Pitikö sitten leikkiä sankaria ja kiillottaa omaa tähteään... Täytyy sanoa että todella typerää toimintaa, koska ikinä et tiedä millä vastapuoli on varustautunut. Alan ammattilaisena 11 vuoden kokemuksella sillon kun olen vapaalla en varmasti mene väliin vastaavan kaltaisiin tilanteisiin, koska ei ole tarvittavia välineitä millä vastata mahdolliseen uhkaan. Usko pois työn puolesta kaksi kertaa tykkiä piipusta katsoneena ja monta kertaa puukkoa vastaan olleena.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

nyyyps

Jokaisesta ihmisestä on ehdottomasti kitkettävä pois pieninkin halu auttaa lajitoveriaan. Ihminen ei ole laumaeläin ja se ei saa vaikuttaa ympäristönsä kanssa. Tilanteissa ei saa missään nimessä ajatella kuin omaa persettään ja miten sen saa helpoimmin turvaan. Missään nimessä älä katsele ympärillesi, voisitko vaikuttaa tilanteeseen. Pyri ehdottomasti ajamaan maailmaa siihen suuntaan, johon se on jo hyvää vauhtia menossa - IHMINEN EI OLE LAUMAELÄIN!

::smoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Hyi kun vihlas vatsasta tuo "tykin piippuun katsominen"..  ::smoke

Sen voin sanoa et ei ole herkkua ei   :nope:   On uhattu, eikä ollut kivaa  :nope:
Oli vähän eri tilanne mut poliisien ja kavereiden mukaan ihme et selvittiin hengissä..

(hyi hitto, ei passaa enää muistella)

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



unikeko

Eihän sitä tiiä, mutta monet tappelut tapelleena, joissa muutamissa on ollut teräaseet mukana, en enää jaksa/osaa pelätä.

ja juu oon minäkin muutaman kerran ottanu puukkoa vastaan, kertaakaan ei oo kyllä pintanaarmua pahempaa jälkeä tehnyt.

Ja kun aikojen saatossa on säännöt sovittu, ja niitä minäkin noudatan, niin saa mun puolesta muutkin noudattaa.
ja sillon kun on varkaus, pahoinpitely tjsp. mihin voin vaikuttaa ni varmasti vaikutankin.

Oishan siellä voinu veitti, ja mikä ettei tuliasekkin olla, jos totta puhutaan ni mulla ei oo isommin elämän iloakaan (jonkinasteinen masennus)
noh, ehkä ny oltais sairaalassa tai ruumishuoneella, ehkä ei, sitä ei voi tietää kun ei ollut. jos edelleen puhutaan totta... ei pahemmin kiinnosta.

Toivon vaan että mailma paranisi tämänkin pienen vaivannäköni ansiosta.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


Memme

Mulla on vaikea masennus. Sen takia olen ollut jo 30 vuotiaana eläkkeelle jäänyt..

Mies taistelee saman asian kanssa. Sillä se on vielä pahempi kun on AD/HD todettu jo ihan mukulana..

Välillä tuntuu että ei jaksa/pää "räjähtää", on liian virkeä ja kaikkea muuta noiden väliltä..  ::smoke


Peukkuja unikeolle  :good:    :friends:

muulinpääkalkkuna

Quotekerro sitten paljonko sait vapaudenriistosta ehdollista vankeutta   ::osmoke
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi välinpitämättömyys lisääntyy ihmisisten keskuudessa... kun ei puutu ei tule syytettä. Kun puutut tilanteeseen, opiskele lakikirja ulkoa, äläkä luota maalaisjärkeen  :facepalm:

nyyyps

Quote from: muulinpääkalkkuna on Sun 15.08.2010 17:09:08 (UTC+0300)
Quotekerro sitten paljonko sait vapaudenriistosta ehdollista vankeutta   ::osmoke
Alan pikkuhiljaa ymmärtämään miksi välinpitämättömyys lisääntyy ihmisisten keskuudessa... kun ei puutu ei tule syytettä. Kun puutut tilanteeseen, opiskele lakikirja ulkoa, äläkä luota maalaisjärkeen  :facepalm:
Rest in Peace :pope:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview