News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

NYT RIITTI

Started by unikeko, Sat 15.08.2009 08:24:26 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

IsoPahaJolppi

Quote from: Brooke on Sun 16.08.2009 11:40:25 (UTC+0300)
Mitenköhän meillä onnistuis taas syksyn saapuessa lopetusprojekti.. Viime syksynä lopetettiin mut se kusi heti. Ei ollu riittävä motivaatio toisella osapuolella  :sorry: 
Kai sitä itekkin vois itekseen koittaa  :think: Sen vaan tietää miten pahasti se sit ottaa nenään kun toinen polttaa. Eikä mikään ole kuvottavampaa ku haistella tupakkaa toisen hengityksessä  :puke:

Onhan tässä sen vuodenpäivät jo oltu ilman tupakkia.  ::tuplao

Eäntä on kiskonut kaikenaikaa tupakkia tuossa rinnalla, mutta en minä sen ole antanut häiritä elämääni.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Brooke

Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 16.08.2009 12:27:35 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Sun 16.08.2009 11:40:25 (UTC+0300)
Mitenköhän meillä onnistuis taas syksyn saapuessa lopetusprojekti.. Viime syksynä lopetettiin mut se kusi heti. Ei ollu riittävä motivaatio toisella osapuolella  :sorry: 
Kai sitä itekkin vois itekseen koittaa  :think: Sen vaan tietää miten pahasti se sit ottaa nenään kun toinen polttaa. Eikä mikään ole kuvottavampaa ku haistella tupakkaa toisen hengityksessä  :puke:

Onhan tässä sen vuodenpäivät jo oltu ilman tupakkia.  ::tuplao

Eäntä on kiskonut kaikenaikaa tupakkia tuossa rinnalla, mutta en minä sen ole antanut häiritä elämääni.

Eiks se sun mielestä haise pahalle  ::osmoke

Lyra_

Sitähän saa lääkäristä ihan semmosen "lääkekuurin" kans lopettamiseen. Se on kallis, mutta hintansa väärtti. Mun isäpuoli lopetti sen avulla tupakoinnin parissa viikossa. Niitä nappeja ku vetelee niin rupee tupakka ilmeisesti maistumaan pahalta ja haisemaan vastemieliseltä. ::nsmoke
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Diver

Quote from: Lyra_ on Sun 16.08.2009 14:12:08 (UTC+0300)
Sitähän saa lääkäristä ihan semmosen "lääkekuurin" kans lopettamiseen. Se on kallis, mutta hintansa väärtti. Mun isäpuoli lopetti sen avulla tupakoinnin parissa viikossa. Niitä nappeja ku vetelee niin rupee tupakka ilmeisesti maistumaan pahalta ja haisemaan vastemieliseltä. ::nsmoke
Joo, sillä kai on seuraavaks kokeiltava :sorry:

AkR

Quote from: Lyra_ on Sun 16.08.2009 14:12:08 (UTC+0300)
Sitähän saa lääkäristä ihan semmosen "lääkekuurin" kans lopettamiseen. Se on kallis, mutta hintansa väärtti. Mun isäpuoli lopetti sen avulla tupakoinnin parissa viikossa. Niitä nappeja ku vetelee niin rupee tupakka ilmeisesti maistumaan pahalta ja haisemaan vastemieliseltä. ::nsmoke

Eikös noitten lääkkeiden kanssa oo muutamalta tyypiltä palanu sulake lopullisesti ?

Muistan jostain lukeneeni pari tapausta missä oli menny vintti pimeeks  :think:
In my opinion, the existence of life is a highly overrated phenomenon


peter

Ei ne lääkkeetkään auta, jos ei itse todella halua lopettaa. Se on korvien välissä tää juttu...  :drag:

unikeko

Quote from: peter on Sun 16.08.2009 15:07:37 (UTC+0300)
Ei ne lääkkeetkään auta, jos ei itse todella halua lopettaa. Se on korvien välissä tää juttu...  :drag:
Näin minäkin epäilen... ainoo mikä nytkin käskee jatkamaan on tottumus. ja kun pääsee irti tottumuksesta ni koko savukointi unohtuu sitten.
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Brooke

Quote from: unikeko on Sun 16.08.2009 16:08:57 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sun 16.08.2009 15:07:37 (UTC+0300)
Ei ne lääkkeetkään auta, jos ei itse todella halua lopettaa. Se on korvien välissä tää juttu...  :drag:
Näin minäkin epäilen... ainoo mikä nytkin käskee jatkamaan on tottumus. ja kun pääsee irti tottumuksesta ni koko savukointi unohtuu sitten.
Tottumus mullakin ja sit pitäisi keksiä muita stressinhallintakeinoja  :sorry:

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

IsoPahaJolppi

Quote from: Brooke on Sun 16.08.2009 13:03:58 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Sun 16.08.2009 12:27:35 (UTC+0300)
Quote from: Brooke on Sun 16.08.2009 11:40:25 (UTC+0300)
Mitenköhän meillä onnistuis taas syksyn saapuessa lopetusprojekti.. Viime syksynä lopetettiin mut se kusi heti. Ei ollu riittävä motivaatio toisella osapuolella  :sorry: 
Kai sitä itekkin vois itekseen koittaa  :think: Sen vaan tietää miten pahasti se sit ottaa nenään kun toinen polttaa. Eikä mikään ole kuvottavampaa ku haistella tupakkaa toisen hengityksessä  :puke:

Onhan tässä sen vuodenpäivät jo oltu ilman tupakkia.  ::tuplao

Eäntä on kiskonut kaikenaikaa tupakkia tuossa rinnalla, mutta en minä sen ole antanut häiritä elämääni.

Eiks se sun mielestä haise pahalle  ::osmoke
:jees: , mutta en anna sen häiritä sen enempää, kuin olenpahan vähän aikaa hengittämättä nenän kautta.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview