Mikä Virustorjuntaohjelma?

Started by eepee, Tue 13.05.2008 18:00:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sceme

Quote from: Tuomari on Thu 28.08.2008 22:09:15 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 28.08.2008 22:00:41 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Thu 28.08.2008 19:18:16 (UTC+0300)
Otin Norttonia seuraavaksi kahdeksi vuodeksi  :jees:
Ja minä otan osaa.
Mitä turhia, enhän sitä sinun koneellesi asentanut  :nope:
Totta tämäkin. F-Secure on kans toinen pommi. Luultii ostavamme 2vuoden virustorujnta ja saatii frisbee.

Lexa

Quote from: Sceme on Fri 29.08.2008 09:22:44 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Thu 28.08.2008 22:09:15 (UTC+0300)
Quote from: Sceme on Thu 28.08.2008 22:00:41 (UTC+0300)
Quote from: Tuomari on Thu 28.08.2008 19:18:16 (UTC+0300)
Otin Norttonia seuraavaksi kahdeksi vuodeksi  :jees:
Ja minä otan osaa.
Mitä turhia, enhän sitä sinun koneellesi asentanut  :nope:
Totta tämäkin. F-Secure on kans toinen pommi. Luultii ostavamme 2vuoden virustorujnta ja saatii frisbee.
Ohoh... Kerrohan enemmän.  :think:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

IsoPahaJolppi

Ja minä kun just mätkäisin koneelle F-secure 2008:n
Alkoi ahdistaa, josko tämä nyt sitten toimaisi paremmin kuin ilmaisviritykset...
Kunhan vaa saapi säädeltyä vireet kohdilleen muurista.




:think: Jotain tämä ainakin tekee, kun kovon valo vilkkuu koko ajan ja hirvee rutina kuuluu kait jo naapuriinkin.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Lexa

Secure on mun mielestä kyllä hintalaatu-kuningas, eli ei hirveän suurta virhettä sen hankkimalla tee. Ja jos tietää edes vähän mitä tekee, se on yksi tehokkaimmista alallaan.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Ei tuo Nortonkaan kallis ollut, kaksi vuotta 120 €. Ja on pelannut ihan mallikkaasti  :jees:
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:




Joker


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



IsoPahaJolppi

 :think: Pitäisikö tuota f-securee sit jotenkin säädellä, muuten kuin sillä, että laitoin sen aina ilmoittamaan uusista nettiin yrittäjistä.
Ja kaikki muut systeemit on ohjelman omilla asetuksilla...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

kenny

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 29.08.2008 23:00:42 (UTC+0300)
:think: Pitäisikö tuota f-securee sit jotenkin säädellä, muuten kuin sillä, että laitoin sen aina ilmoittamaan uusista nettiin yrittäjistä.
Ja kaikki muut systeemit on ohjelman omilla asetuksilla...

Kyl normaalisti viruksentorjuntaohjelmat toimii niin, ettei niiden kanssa tarvi kikkailla eikä säädellä  :kahvi:

Se koneen hidastuminen ei ole mikään vika, vaan se on F-securen ominaisuus   :good:

IsoPahaJolppi

Quote from: kenny on Fri 29.08.2008 23:25:57 (UTC+0300)
Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 29.08.2008 23:00:42 (UTC+0300)
:think: Pitäisikö tuota f-securee sit jotenkin säädellä, muuten kuin sillä, että laitoin sen aina ilmoittamaan uusista nettiin yrittäjistä.
Ja kaikki muut systeemit on ohjelman omilla asetuksilla...

Kyl normaalisti viruksentorjuntaohjelmat toimii niin, ettei niiden kanssa tarvi kikkailla eikä säädellä  :kahvi:

Se koneen hidastuminen ei ole mikään vika, vaan se on F-securen ominaisuus   :good:
:nopsu: Eitämä mitään hidastunut ole. Svengaa kuin hirvi, verrattuna zonealarmiin ja avastiin..
Lähinnä se vissiin oli avasti, mikä hidasti konetta välillä aika reilusti...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview