News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Pitäiskö käydä...

Started by Ziperia, Sun 06.07.2008 11:09:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Arathon

Hmm vähän ku mulle vuos takaperin... Oli pitkä autojono matkalla RMJ:hin ja oltiin kaverin kans kävelemäs siitä ohi. Sitte yhden pakun ikkunasta kurkkaa joku tyyppi kattomaan mua ja huusi että "Parturiin!"
Tule hyvä kakku.

Thrash

Quote from: Arathon on Sun 06.07.2008 19:52:56 (UTC+0300)
Hmm vähän ku mulle vuos takaperin... Oli pitkä autojono matkalla RMJ:hin ja oltiin kaverin kans kävelemäs siitä ohi. Sitte yhden pakun ikkunasta kurkkaa joku tyyppi kattomaan mua ja huusi että "Parturiin!"
Mä saan kuulla noita aina ku liikun jossain missä on paljon porukkaa (Tuska oli poikkeus) :psycho:

Arathon

Quote from: Thrash on Sun 06.07.2008 20:01:37 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Sun 06.07.2008 19:52:56 (UTC+0300)
Hmm vähän ku mulle vuos takaperin... Oli pitkä autojono matkalla RMJ:hin ja oltiin kaverin kans kävelemäs siitä ohi. Sitte yhden pakun ikkunasta kurkkaa joku tyyppi kattomaan mua ja huusi että "Parturiin!"
Mä saan kuulla noita aina ku liikun jossain missä on paljon porukkaa (Tuska oli poikkeus) :psycho:
Njuu Tuskassa kaikki on toisin päin  :psp: minunlaisille ihmisille nauretaan et "haha mee kotiin kasvattamaan lettiä siitä :hahaa::psycho:
Tule hyvä kakku.

Thrash

Quote from: Arathon on Mon 07.07.2008 13:28:55 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Sun 06.07.2008 20:01:37 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Sun 06.07.2008 19:52:56 (UTC+0300)
Hmm vähän ku mulle vuos takaperin... Oli pitkä autojono matkalla RMJ:hin ja oltiin kaverin kans kävelemäs siitä ohi. Sitte yhden pakun ikkunasta kurkkaa joku tyyppi kattomaan mua ja huusi että "Parturiin!"
Mä saan kuulla noita aina ku liikun jossain missä on paljon porukkaa (Tuska oli poikkeus) :psycho:
Njuu Tuskassa kaikki on toisin päin  :psp: minunlaisille ihmisille nauretaan et "haha mee kotiin kasvattamaan lettiä siitä :hahaa::psycho:
Paras oli ku käveltiin Predatelin kanssa Turussa: Kännissä olevat parikymppiset rupes parvekkeeltaan laulamaan "Missä miehet ratsastaaaaa!.." aj tuijotteli meitä ::smoke

=Juku=


Me first (rules of traffic)


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview