Puhelinmyynti

Started by Pekka69, Fri 07.11.2008 22:48:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pekka69

Ei välttämättä kuulu suoraan puhelinasioihin, mutta puhelinmyynti on kyllä vitsaus, joka on pariinkiin otteeseen pistänyt suorastaan vituttamaan, varsinkin eräs paikallinen seiskan myyjä, joka soitti yhtenä päivänä pari viikkoa sitten 6 kertaa. Asia on toki omaa syytäni kun menin ensimmäisellä kerralla töissä ollessani (en kuullut yhtään mitään luurin toisesta päästä) sanomaan että soita myöhemmin, siitä se helvetti alkoi.. toisen kerran vastasin ja mieshenkilö esittäytyi ja puhui niitä näitä ja ummet ja lammet, sitten kysyi kuin salama kirkkaalta taivaalta että kiinnoistaisiko herraa tilata seiska-lehti,  sanoin vain että kiitos ei ja suljin puhelimen. Pari kertaa mies soitti uudestaan ja kysyi vaan että "Eikö teitä edes vähän kiinnostaisi ruveta tilaajaksemme ym."  vastaus oli aina se sama "EI!"  ja kun huomasin, että ei jätä rauhaan, laitoin kyseisen myyjän numerolle suoran soitonsiirron 0700- alkuiseen varmasti tälläkin foorumilla tiuhaan käytettyyn aikuisviihdelinjaan. :angry:    No kuluipa pari tuntia ja sitten mies soittaa toisesta numerosta, puheli taas ensin niitä näitä ja sitten kysyi "Miksi muuten soittaessani tähän numeroon tulee viesti että "puhelu maksaa 1.25€ minuutilta"     vastaus jälleen ehkä turhankin tylysti  "Koska vaimosi pyysi sen verran viime yöltä"   , tällä kertaa mies lopetti itse puhelun, mutta soitti hetken päästä uudelleen *yllätysyllätys ja kysyi "Kiinnostaisiko herraa seiskan tilaaminen"  , tässä vaiheessa ei enää pitänyt hermot ja vastaus oli kovaan ääneen " PERKELE" ja muutama muukin keskivertoa vahvempi kirosana pääsi suustani, ja tämä tapahtui bussissa, kuski pysäytti linja-auton ja tuli sanomaan "että voisitteko olla hiljempaa, täällä on pieniä lapsia, koska tämä vuoro on pääasiassa koululaisille."  ,tokaisin vaan että Vittu, ja lähdin pois linja-autosta sen ollessa vielä pysähdyksissä, ja tässä vaiheessa mies soitti jälleen samaa asiaa seiskan tilaamisesta.. lopetin puhelun siihen, ja hyvin vittuuntuneena lähetin numeron Findiin, joka kertoi miehen osoitteen olevan vastapäätä oleva kerrostalo missä asuu tyttöystäväni.  Laitoin soitonsiirron tällekkin numerolle ja varmuuden vuoksi vaihdoin puhelimen sim-kortin  R-kioskilta saatavaan prepaid liittymään, jolla sitten illalla omaksi riemuksi soittelin lehtimyyjälle seiskan tilaamisesta,       " Janis Petke Seitsemän Päivää lehdestä hyvä iltaa, haluaisitteko tilaajaksemme?"   "EN!" ja hän löi luurin korvaan, tämä suorastaan ruokki minua ja kävinkin seuraavaksi koputtamassa miehen oveen, ja avaamaan tuli n.24-vuotias mies kylpytakissaan, selvästi pullottavalla etumuksella, mutta tiesin että tämä ei ole se soittaja, vaan eräs samassa rapussa kanssani asuva homoseksuaalinen mieshenkilö.  :nope:
Sanoin miehelle vain että anteeksi häiriö, ja kipitin helvetin kyytiä himaan pötköttämään..      Tapahtuneesta jäi traumat, mutta toisaalta olen pohtinut tässä jonkin sortin hyökkäyssuunnitelmaa puhelinmyyjää vastaan, joka todennäköisesti on homo..     

Mutta siis aiheeseen takaisin, onko muilla kokemuksia aina yhtä ihanista puhelinmyyjistä?  ::osmoke

kenny

Se tykkää susta    :goofy:

Mulla on tapana, jos joku soittaa ja alkaa esittäytymään ja puhumaan mukavia.
Keskeytän lauseen ja kysyn "oletko myymässä jotain?"

Seuraa pieni hiljaisuus ja sitten "itseasiassa olen... oletko kiinnos.."

"En ole kiinnostunut"... "kiitos soitosta"... "hyvää päivänjatkoa"

:jees:   Yleensä tulee vastauksena "hyvää päivän jatkoa"  .. Piip.. piip  piip 

Miranda

Quote from: kenny on Fri 07.11.2008 22:57:23 (UTC+0200)
Se tykkää susta    :goofy:

Mulla on tapana, jos joku soittaa ja alkaa esittäytymään ja puhumaan mukavia.
Keskeytän lauseen ja kysyn "oletko myymässä jotain?"

Seuraa pieni hiljaisuus ja sitten "itseasiassa olen... oletko kiinnos.."

"En ole kiinnostunut"... "kiitos soitosta"... "hyvää päivänjatkoa"

:jees:   Yleensä tulee vastauksena "hyvää päivän jatkoa"  .. Piip.. piip  piip 
Tää on tosiaan aika toimiva juttu. Mä sanon aina heti kättelyssä, että jos olet myymässä jotain niin säästetään meidän molempien aikaa ja lopetetaan tää puhelu tähän. Pienen hiljaisuuden jälkeen saan yleensä (jos ei myyjä ole tavallistakin sinnikkäämpi tapaus) ihan samantyyppisen vastauksen  :jees:
Kyllä skitsofrenia aina yksinolon voittaa

kenny

Yks äijä lupas tulla vaihtamaan mulle kesärenkaat mun autoon jos en ole tyytyväinen sen antamaan lehtitarjoukseen.
Sanoin sille päivämäärän ja paikan, milloin voi tulla ne renkaat vaihtamaan  :jees: Muntteriväännin ja tunkki löytyy itseltä,
joten ei tarvitse tuoda mukana.
Jatkoi vielä senkin jälkeen tarjoamista. Silloin alkoi vittuilu, joka päättyi siihen että myyjä itse löi luurin korvaan   :kahvi:

Pekka69

Quote from: kenny on Fri 07.11.2008 22:57:23 (UTC+0200)
Se tykkää susta    :goofy:

Mulla on tapana, jos joku soittaa ja alkaa esittäytymään ja puhumaan mukavia.
Keskeytän lauseen ja kysyn "oletko myymässä jotain?"

Seuraa pieni hiljaisuus ja sitten "itseasiassa olen... oletko kiinnos.."

"En ole kiinnostunut"... "kiitos soitosta"... "hyvää päivänjatkoa"

:jees:   Yleensä tulee vastauksena "hyvää päivän jatkoa"  .. Piip.. piip  piip 
Kyllä tuo toimii usein, myös vanhat legendaariset, naismyyjälle, "Sepä kiinnostavaa, mitä sulla on päälläs?"  toimii 9/10 tapauksessa  :keeper:


furioso

sain aikanaan seiskan naispuolisen puhelinmyyjän päästämään porun kesken myyntipuhelunsa.mitä soittelee minulle kun olen pikku tumussa ylikohteliaana.. :drag:

Atomisaattori

Muutaman lehtimyyjän saanut suuttumaan ja lyömään luurin korvaan  :psycho:
Yleensä kuitenkin keskeytän kysymällä "mitä myyt??" ja " en ole ostamassa"  :kahvi:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

maija

Mulle joskus pari-kolme vuotta sitten soitti Seiskan myyjä. Sanoin, että mulla ei oo koskaan ollu tapana tilata vessapaperia postitse, vaan ostan  Embot kaupasta. Ei ole sen jälkeen soittanu  :psycho:

Sceme


=Lutris=

Lehdenmyyjät yleensä luovuttavat, kun lyö luurin korvaan.
Hyvänä päivänänä vastaan myyjälle, että se on ihan paska lehti, ennen kuin lyön luurin korvaan  ::hihsmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview