News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Paras biisi ikinä?

Started by Poslari, Sat 12.05.2007 00:38:01 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Naama

Paha sanoa yhtä hyvää biisiä, kun niitä on niin v-mäisen paljon...  :think:
Kunnon heviä Judas Priestin Painkiller, Iron Maidenin 2 Minutes to Midnight...

Sitten Gary Mooren Over the Hills and Far Away ja Empty Rooms... Ei pysty millään sanoo parasta. Ei vaan pysty! :blink:
...persepaskaa...

Señorita iCola

Ei Metallicalla oo huonoja levyjä, huvittaa aina kun jotkut 2000-luvulla syntyneet puhuu "vanhan" Metallican paremmuudesta kuin itse olisivat parempia biisin tekijöitä kuin James ja Lars  ::hihsmoke
Mutta sanotaan nyt vaikka tähän vaihteluksi vaikka Metallica myös miun suosikkiartisti onkin nii vaikkapa Iron Maidenin Trooper, Steve Harris vaan on maailman paras basisti ja tykkään muutenkin Maidenin laukkakompeista   :good:
Riippuu aina päivästä mitä pitää hyvänä biisinä, aikalailla kaikki menee.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

pinks

Quote from: Icola on Mon 17.03.2008 18:48:44 (UTC+0200)
Ei Metallicalla oo huonoja levyjä, huvittaa aina kun jotkut 2000-luvulla syntyneet puhuu "vanhan" Metallican paremmuudesta kuin itse olisivat parempia biisin tekijöitä kuin James ja Lars  ::hihsmoke
Mutta sanotaan nyt vaikka tähän vaihteluksi vaikka Metallica myös miun suosikkiartisti onkin nii vaikkapa Iron Maidenin Trooper, Steve Harris vaan on maailman paras basisti ja tykkään muutenkin Maidenin laukkakompeista   :good:
Riippuu aina päivästä mitä pitää hyvänä biisinä, aikalailla kaikki menee.

Mua huvitti suuresti silloin kun "black" albumi tuli, kun kaikki teinit innoissaan diggaili metallicaa ja sitten keikalla ihan ihmeissään kun tuli vähän muutakin ku joku nothing else matters...

Thrash

Quote from: pinks on Mon 17.03.2008 18:53:14 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Mon 17.03.2008 18:48:44 (UTC+0200)
Ei Metallicalla oo huonoja levyjä, huvittaa aina kun jotkut 2000-luvulla syntyneet puhuu "vanhan" Metallican paremmuudesta kuin itse olisivat parempia biisin tekijöitä kuin James ja Lars  ::hihsmoke
Mutta sanotaan nyt vaikka tähän vaihteluksi vaikka Metallica myös miun suosikkiartisti onkin nii vaikkapa Iron Maidenin Trooper, Steve Harris vaan on maailman paras basisti ja tykkään muutenkin Maidenin laukkakompeista   :good:
Riippuu aina päivästä mitä pitää hyvänä biisinä, aikalailla kaikki menee.

Mua huvitti suuresti silloin kun "black" albumi tuli, kun kaikki teinit innoissaan diggaili metallicaa ja sitten keikalla ihan ihmeissään kun tuli vähän muutakin ku joku nothing else matters...
Itse olin aika pieni sillon mutta voi kyllä kuvitella :lach:
Ja Icola, vaikka puhunkin vanhan Metallican paremmuudesta en missään välissä sanonut olevani parempi biisintekijä kuin he. En tosin ole myöskään syntynyt 2000-luvulla :nykytaide:

Señorita iCola

Quote from: Thrash on Mon 17.03.2008 19:08:42 (UTC+0200)
Ja Icola, vaikka puhunkin vanhan Metallican paremmuudesta en missään välissä sanonut olevani parempi biisintekijä kuin he. En tosin ole myöskään syntynyt 2000-luvulla :nykytaide:
En nyt sinun kimppuusi henkilökohtaisesti käynyt mutta puhunpahan vaan yleisesti sinuakin nuoremmista "asiantuntijoista" jotka ovat matkanneet vielä isiensä kiveksissä Metallica- albumin syntyhetkillä ja sanovat sitä uudempia levyjä "ihan paskoix niiq"  ::hihsmoke Ja ite osaavat kitaroillansa näppäillä just just ukko nooan  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Thrash

Niiiiiiin. On sulla kyllä pointtikin. Sellaset semilettiset wnb. kitarajumalat osaa olla ärsyttäviä "Mäki osaisin tän soolon nopeemmi!" "Vittu näillä on paska kitaristi!" "Aijai, tossaki virhe!"

Señorita iCola

Quote from: Thrash on Mon 17.03.2008 19:47:35 (UTC+0200)
Niiiiiiin. On sulla kyllä pointtikin. Sellaset semilettiset wnb. kitarajumalat osaa olla ärsyttäviä "Mäki osaisin tän soolon nopeemmi!" "Vittu näillä on paska kitaristi!" "Aijai, tossaki virhe!"
Joo, ja Alexi on god ja nii ihq ja kaikki muut paskoi niiq  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Thrash

#27
ja Ari Koivunen on hevijumala
ps. Nothing Else MaDDers on ihQQQQQQ<3<33<3<33 ::lsmoke ::lsmoke ::lsmoke

Spoiler
This is sarcasm. :serlokki:
[close]

Jokse


zarKaran

korn - twisted transistor.. ja 30 seconds to mars- the kill ja a beautiful lie.. ja monia muita... ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview