Partakone asiaa

Started by nopaferox, Sat 17.03.2012 01:01:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nopaferox

Meni oma kone paskaksi ja ei lataa enää yhtään, avasin sen ja otin batteryn pois ja hetin tuonne. Voinko nyt tinata ihan minkä tahansa siihen entisen tilalle kun se on kuiteskii patterien takana piirilevyssä se ladattava akku niin ei tarvis olla joku 3V vai voisko olla 5V. ? se akku minkäs laitan siihen kiini, toimiiko nuo patterit siinä piirilevyssä virrantasaajana ja antaa sen mitä se tarvii vai miten vitussa nuo menee.  ::teinismoke Parta vaan kaschvaa ja poos pitääs saaha 

Pokerface

#1
Minä tiedä noista akuista, mutta vähän väärä paikka joo  :jees:    jossain vaiheessa gonahtaa Rankaisiat  :hahaa: 

Nopaferox

En mä sanonutkaan että oikea paikka olis mutta yleistä juttuahan tuo on että partakone hajoaa? Voihan se hajota kenellä vaan, millon vaan. Tuo se itteä nyt häirittee että voiskohan siihen halspi-kesto-patteriin kolvilla napata kiinni siitä piirilevystä ne lipareet ja ladata sitten sitä normaalisti. Hemmetin hankala homma, jos jätän yöksi sen johdonpäähän se voi posahtaa jos ei jutut toimi tai jotain  :think:

Pokerface

Mä tiedän vain alle 40 volttisista sähköistä  :moi:

Nopaferox

Niin niin, kuka vaan saa tehdä sähkökytkentöjä kun ne on alle 240V. Näin joku joskus sanoi tiiäppä tuota sitten, aina ite täryt sormille saanut kun johtoja yhistelly. :pepsiesala:   Ei se tippa tapa ja silleen. Prl. mä testaan miten tuo toimii ja kerron onnistuuko akunvaihto partakoneeseen näin helposti, oikeasti.  Hyyva jos onnistuis  :hanzuu:


Hiivatulehdus

Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Johan Von Markkinat

Höylääminen kunnon höylällä tulee vitun kalliiks.

paavo


Atomisaattori

Miksi ei vois tuommoinen tee-se-itse akun vaihto toimiakkin, jos akku on väsähtänyt eikä mikään muu komponentti partakoneesta  :think:

Kerro sitten savun hälvettyä onnistuiko  ::osmoke

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

nyyyps

Quote from: Liekki on Sat 17.03.2012 09:11:32 (UTC+0200)
Miksi ei vois tuommoinen tee-se-itse akun vaihto toimiakkin, jos akku on väsähtänyt eikä mikään muu komponentti partakoneesta  :think:

Kerro sitten savun hälvettyä onnistuiko  ::osmoke
Ei, vaan nimenomaan tällä foorumilla tusinan kaljajurrista käy haukkumassa töhnäsessä saamattomuudessaan pullasorsaksi sellaiset ihmiset, jotka tekevät jotain itse. Tämän jälkeen jonkintekijä facepalmaa, suuttuu ja keskustelu kääntyy aivan johonkin muuhun mistä alun perin oli puhe. :serlokkismoke:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview