News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Leffamokia

Started by Betonishamaani, Fri 11.08.2006 22:10:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



L D

Aina sinne jotain ylimääräistä tai leikkaus virheitä jää...
Itsekin olen joskus muutaman huomannu ilman, että olisin etukäteen lukenut  :jepso:
Jos enemmän kiinnostaa niin täältä voi käydä katselemassa...
http://www.moviemistakes.com
"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Hanzuu

Tähtien sota: Kun imperiumin sotilaat tunkeutuvat komentokeskuksees,yksi valkoiseen haarniskaan pukeutunut näyttelijä kolauttaa päänsä ovenkarmiin ja jysäys kuuluu leffassa.

Kommando: Arnold Schwarzenegger ruttaa porchen vasemman kyljen kolarissa,mutta kun hän hetken kuluttua ajaa pois,auto on täysin kunnossa.

Gladiaattori: Kun Maximus syöttää hevoselle omenapalasen,taustalla harhailee tuotantotiimin jäsen,jolla on farkut jalassa.

Charlien enkelit: Drew Barrymore yrittää taistelukohtauksessa herättää näyttelijäkolleegansa Lucy Liun huomion huutamalla "LUCY" vaikka henkilöhahmon nimi on Alex.

Harry Potter ja viisasten kivi: Loppukokeiden jälkeen Harry,Ron ja Hermione kiiruhtavat Hagridin luo,Harry kysyy "miksi en huomannut sitä aikaisemmin?" Hermionea näyttelevä Emma Watson seisoo hänen takanaan ja hänen huulensa liikkuvat selvästi Harryn vuorosanojen tahtiin.


Kerätään muita mokia elokuvista ja sarjoista,mitä olette itse huomanneet tai lukeneet jostain  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Nuuka

Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


Hanzuu

Jep,jep...mitäs tuosta,hölmö ku en katsonut oliko jo aikaisemmin samantyyppistä juttua
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"

Hanzuu

Quote from: L D on Thu 02.11.2006 16:56:49 (UTC+0200)
Quote from: Nuuka on Thu 02.11.2006 15:45:07 (UTC+0200)
https://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=7438.0    :think:
The topic or board you are looking for appears to be either missing or off limits to you. :think:
Tässä hieman säädettiin ja yhdisteltiin...nou hätä  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Nuuka

Semmosta isomman puoleista mokaa oon miettiny jo hetken. Miten alkuperäisen The Hills Have Eyes leffan juonen mukaan ne pysty tekemään siitä kakkos osan? (Pieniä juonipaljastuksia edessä päin) Siis kun siinä ykkösessä se vanha ukkeli kertoo miten sen vaimo synnytti sen "itse perkeleen", ja sitten se oli lyöny sitä päähän ja heittäny vuorille, niin miten kakkosessa voi sitten olla sen "itse perkeleen" veli? Ja siinä ykkösessä viimeinen kohtaus jossa se kalju kannibaali poika esiintyy, on se missä se koira tappaa sen, ja se kohtaus päättyy kuvaan sen kannibaalin kädestä, kun se ensin kouristelee ja sitten pysähtyy, niin miten sekin voi olla siinä kakkos osassa? :think:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Nuuka

Eikö kukaan ole pohtinut tuota yllä olevaa suurta mysteeriä? :blink:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview