News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Vista ---> XP

Started by peter, Sat 15.11.2008 11:07:42 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kenny

Quote from: LexA on Sat 15.11.2008 22:35:23 (UTC+0200)

Niiden oli tarkoitus tehdä oikeasti jotain uutta ja parempaa, mutta vissiin osin painostuksesta, osin rahan takia, julkaisivat sitten pahasti keskeneräistä.


Nehän koitti samoja ominaisuuksia visvaan, mitä linuksilla on ollut jo monta vuotta käytössä    :jees:

Ei oikein onnistunut     :lach:

Lexa

Quote from: kenny on Sat 15.11.2008 22:37:05 (UTC+0200)
Quote from: LexA on Sat 15.11.2008 22:35:23 (UTC+0200)

Niiden oli tarkoitus tehdä oikeasti jotain uutta ja parempaa, mutta vissiin osin painostuksesta, osin rahan takia, julkaisivat sitten pahasti keskeneräistä.


Nehän koitti samoja ominaisuuksia visvaan, mitä linuksilla on ollut jo monta vuotta käytössä    :jees:

Ei oikein onnistunut     :lach:
No ei oikein. ::hihsmoke
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

paavo

Ei toimi Acerissa ctrl alt del jumin poistoon. Jollain pitäisi saada jumittanut ohjelma tapettua ilman koko koneen boottausta.
Jos joku sanoisi miten se toimii läppärissä, tuntuu olevan edelleen se tärkein muistettava ::hihsmoke

Kastori

Quote from: peter on Sat 15.11.2008 21:09:53 (UTC+0200)
Nonni. Vista sai kenkää ja xp asentui naljailematta. Kaikki toimii kuten pitääkin ja nopeus tuntuu olevan nyt moninkertainen. Tuossa on siis giga muistia, jolla vista tuntui tökkivän huolella.
sankarini..  :notworthy:

Sceme

Mitä mä nyt olen vähän havainnoinut niin kaikki joilla on suurempia ongelmian Vistan kanssa on asentanut sen johonkin vanhaan penaan. Tässä tapauksessa niitä ei luokitella vioiksi jos ei tykkää jostain vistan ominaisuudesta. Mulla ei ole ollut vistan kanssa mitään ongelmia ja erityisen tyytyväinen olen tähän vistan palomuuriin.


Jarre

Quote from: Sceme on Sun 16.11.2008 15:46:54 (UTC+0200)
Mitä mä nyt olen vähän havainnoinut niin kaikki joilla on suurempia ongelmian Vistan kanssa on asentanut sen johonkin vanhaan penaan. Tässä tapauksessa niitä ei luokitella vioiksi jos ei tykkää jostain vistan ominaisuudesta. Mulla ei ole ollut vistan kanssa mitään ongelmia ja erityisen tyytyväinen olen tähän vistan palomuuriin.
Sama, no ei ehkä erityisen tyytyväinen, mutta tuo toimii kyllä todella hyvin  :jees:
Carpe Natem

aantsa

Ctrl+Shift+Esc avaa tehtävien hallinnan suoraan...

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview