Moottoripyöräkausi alkaa pian.

Started by Susey, Fri 02.03.2007 14:26:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Eihän se sitten kovin mieluinen ole ollut kun noin vähän vasta ajanut...

Itellä on vielä kaasarit pöydällä kun vittuunnuin viime kesänä kun ei saanu pitään bensoja sisällä.

IsoPahaJolppi

Quote from: jta on Tue 22.06.2021 18:44:50 (UTC+0300)Eihän
Quote from: jta on Tue 22.06.2021 18:44:50 (UTC+0300)Eihän se sitten kovin mieluinen ole ollut kun noin vähän vasta ajanut...

Itellä on vielä kaasarit pöydällä kun vittuunnuin viime kesänä kun ei saanu pitään bensoja sisällä.
Juu, eii oo yhtään kiva, itseasiassa siinä on matkat maileina ni ei ihan tarkkaa jaksa laskee,, mut jotain 1800 on tullu.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

On siinä sentäön 1 piirre mistä en tykkää.
Vance&hines putket. Liian terävä saundi. Pakko olla napit korvissa että voi yhtään pidempää siivua ajaa.

Ei oo ollu varaa laittaa mitään vainennusta tehessä, ja maksavat uutena ihan helv...

Ei kyl poliisi sanonu mitään kun la iltana puhalluttivat.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

:jippii: Ja ajokausi avattu tälle keväälle, vain pieni kierros kaupungilla ja tupakkia kävin ostamassa, mutta kuitenkin.

Oisin lähtenyt jo aikaisemminkin, mutta kun ei pihatie perkele sulanut aiemmin. Ei siinä nytkään ole kun auton rengasurat lumettomana  mutta niitä myöten pääsi kuitenkin tielle...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Kyllä noita pyöriä näkyy taas alkavan ilmestyyn katukuvaan. Pitäisköhän tuota jo yrittää tälle kesää saada tuo pyörä ajoon eli kattoa miksi uusi neulaventtiili alko vuotaan muutama kesä sitten...


Susey

Täällä on aikamoiset mopoilut jo käynnissä. :psycho: Itellä vaatis kaasareiden tiivisteiden improvisoinnin, mutta taidan kyllä laittaa koko raadon myyntiin ja ostaa uudemman laitteen tilalle. Katotaan onko tän kesän ostos vai ens vuonna... :jepso:

nyyyps

Tänään kuului aiemmin mäyyyyyyy väyyyyyy -räminää, kun talvea ajoivat koneista ulos motarilla.
Nyt kuuluva räminä saattais olla joku kumppaava teinibemari, mutta saattaa se olla kumppaava mopokin.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :mosh: vasta 3200 kilsaa takana, viikon päästä lähen pienelle turneelle vironmaalle. Pitäs tulla ainakin 1500 lisää
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

IsoPahaJolppi

 :jippii:  ajokausi avattu. Puolet katto ku hullua ja tuskin ne loputkaan mua ihan täysjärkisenä pitivät, tuskinpa olen ennen tähän aikaa alottanut kautta....
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Esinahka-Einari


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview