News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Loeb 5 mestaruuden mies

Started by D-ude, Sun 02.11.2008 08:43:41 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pokerface


Señorita iCola

Grönholm oli sentään Mäkiseenkin verrattuna kuljettaja, ainakin mie arvostan korkeimmalle suomalaisista ketä on ajanut. Ja jos ei Marcuskaan lööppiä voittanut niin ei siihen ois kukaan muukaan pystynyt. Nykyään Löeb olisi vielä ylivoimaisempi jos olisi sama pistelaskujärjestelmä kuin "vanhojen" mestareiden aikana, nykyään kakkostiloilla pystytään roikkumaan liian pitkään mukana kärkitaistelussa (vrt. Hirvonen). Voittojen pitää ratkaista mestari. Mutta eiköhän viimeinen naula arkkuun suomalaisille tullut siinä kun lööp voitti jyväskylässä, ei ole epäselvää kuka on kuningas.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Saintz, Auriol,Märtin ovat sitten kai myös kuninkaita, koska ovat ei pohjoismaalaisina pystyneet jyskälän voittamaan.  ::smoke
Ei kuskeja voi vertailla aikakausien takaa keskenään. Autot ovat muuttuneet, tallien keskinäiset voimasuhteet jne. Ja olihan nyt Mäkisen ja Kankkusen aikoihin maailmanmestaruudesta kovempi kamppailu, mestareita ajoi samaan aikaan monia. Kankkunen, Saintz, Mäkinen, Mcrae, Auriol, Biasion..
Autojen erot olivat pienempiä, useampi merkki pystyi voittoihin, nyt ei ole kuin Ford ja Citroen.
Toki Loeb on nyt suvereeni, mutta kaikkien aikojen paras, epäilen suuresti.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


furioso

Quote from: Örtzi on Wed 05.11.2008 08:00:30 (UTC+0200)
Saintz, Auriol,Märtin ovat sitten kai myös kuninkaita, koska ovat ei pohjoismaalaisina pystyneet jyskälän voittamaan.  ::smoke
Ei kuskeja voi vertailla aikakausien takaa keskenään. Autot ovat muuttuneet, tallien keskinäiset voimasuhteet jne. Ja olihan nyt Mäkisen ja Kankkusen aikoihin maailmanmestaruudesta kovempi kamppailu, mestareita ajoi samaan aikaan monia. Kankkunen, Saintz, Mäkinen, Mcrae, Auriol, Biasion..
Autojen erot olivat pienempiä, useampi merkki pystyi voittoihin, nyt ei ole kuin Ford ja Citroen.
Toki Loeb on nyt suvereeni, mutta kaikkien aikojen paras, epäilen suuresti.
komps.. :jepso:

Señorita iCola

Tää on kai taas niitä keskusteluja joissa edes minä en voi olla oikeassa  :goofy: Nojoo jos tässä aletaan Lööpin arvoa kuljettajana alentaa, niin nykyään myös ajetaan enempi asvaltilla kuin "vanhoina aikoina", ja Lööppi on asvaltilla vielä ylivoimaisempi kuin mitä soralla. Onhan siellä hyvä muutama asvalttikisa olla mutta lumella ja kunnon sorapaskassa saisi se painotus olla kun rallista puhutaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


unikeko

Quote from: Icola on Wed 05.11.2008 15:47:56 (UTC+0200)
Onhan siellä hyvä muutama asvalttikisa olla mutta lumella ja kunnon sorapaskassa saisi se painotus olla kun rallista puhutaan.
asiaa  :jees:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

nahkaparturi

Quote from: unikeko on Wed 05.11.2008 17:17:32 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Wed 05.11.2008 15:47:56 (UTC+0200)
Onhan siellä hyvä muutama asvalttikisa olla mutta lumella ja kunnon sorapaskassa saisi se painotus olla kun rallista puhutaan.
asiaa  :jees:
Eikö se ollut Venäjä tulossa mukaan kisakalenteriin? Ei muuta kuin kauden aloitus Verhojanskiin :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Señorita iCola

Quote from: nahkaparturi on Wed 05.11.2008 17:23:25 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Wed 05.11.2008 17:17:32 (UTC+0200)
Quote from: Icola on Wed 05.11.2008 15:47:56 (UTC+0200)
Onhan siellä hyvä muutama asvalttikisa olla mutta lumella ja kunnon sorapaskassa saisi se painotus olla kun rallista puhutaan.
asiaa  :jees:
Eikö se ollut Venäjä tulossa mukaan kisakalenteriin? Ei muuta kuin kauden aloitus Verhojanskiin :psp:
Saisi tallien jousitusjärjestelmien valmistajat venyä uusiin ulottuvuuksiin joissain paikoissa siellä  :psycho:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Pokerface

on kyllä liian epätasaista nykyään, liian hienoa tekniikkaa ja kallista. toivottavasti uudet säännöt toisivat lisää voittajia.  ::nsmoke
turhat hienoudet autoista pois, niin saataisiin taas jännitys 90luvun tasolle.

unikeko

Parhaimmat rallitykit on nykyään pannassa... olivat kuulemma liian tehokkaita  :sorry:
Audi Quattro
Lancia Delta HF Integrale
Lancia Stratos
Peugeot 205 Ti16 (tjsp)
MG Metro 6R4
Ford Sierra Cosworth
Ford RS200

Ja sitten tietenkin ne vielä vanhemmat kaks vetoset
Ford Escort
Volvo Amazon
Mini Cooper
Saab 96
Porschet
jne  :drool:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview