News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Ajokorttiasiaa

Started by IsoPahaJolppi, Sat 21.02.2009 19:26:22 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Jep, se oli raskas kalusto eikä ammattiliikenne yleensä. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Noobi hei, on niitä muitakin pakuja :psp:

Jolpin muistutus oli erittäin hyvä

jta

Quote from: IsoPahaJolppi on Sat 21.02.2009 19:53:38 (UTC+0200)
Täälläpäin ne oranssitt on olleet joko nälkäraamit tai surureunukset...

Ja ne oranssit kehykset taas kertoo sen, että auto on luvanvaraisessa liikenteessä...

Muoks...  :kez:  Noobi sen jo tuolla sanoikin...

Nälkäkilpinä tunnetaan täällä päin.

Ilmeisesti ei ole sitten ollenkaan enää mahdollista ajaa c-korttia ilman tuota ammattipätevyyttä? Mietin vaan sellaista kun kuitenkin noita pakettiautoja ja matkailuautojakinhan on kuorma-autoiksi luokiteltuina. Tulee aika kallis kortti kyllä ajaa pelkästään sen takia että sais matkailuautoa ajella. Vissiinkin pitää ajaa tuo C1 kortti silloin mikäli ei poistu tuo valikoimista.

IsoPahaJolppi

#13
 :jepso: Kyllä sen C-kortin saa ajaa syyskuunkin jälkeen ihan normaalisti autokoulussa kuten ennenkin, ajomäärät vaan nousee jonkunverran nykyisestä.

Sillä kortilla vaan ei saa ajaa ammatikseen...

Onhan näitä esim. lähes kaikki uudet ambulanssit vaatii kuljettajaltaan C-kortin.

:think: tuskin kuitenkaan tarvii sitä ammattipätevyyttä siihen suorittaa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Thrash

Eikös joku uusi direktiivi nosta ihan sen B-kortinkin hintaa aivan helvetisti? Koskas sellainen tulee voimaan (jos tulee)? :kahvi:


IsoPahaJolppi

 :think: Siitä minä en tiedäkkään mitään.
Mutta tämä C- homma on nyt ajankohtainen siinä mielessä, että jos ei kohta ala puuhata asian kimpussa, niin pian huomaa junan jo menneen, ja sitten jos meinaa työkseen tehdä, niin jopa maksaa maltaita ja munamaitoa...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Señorita iCola

Onneksi tuli ajettua muinoin tuo c-kortti autokoulussa ihan varmuuden vuoksi  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Onneksi pankki suoravelotti opintolainan lyhennykseen suuremmin ilmottelematta minun autokoulurahat. Ei olis ollu ku kaks ajokertaa jälellä, sitten vain olis sen C-korotuksen ajanu. :kahvi:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

Lisätään vielä senverran asiaa, että syyskuun alussa, kun tämä direktiivi tulee voimaan, niin senjälkeen jos/kun haluaa ajaa BC-ajokortin, niin ensin pitää suorittaa b-tutkinto kokonaisuudessaan (teoriat + ajotunnit +tutkinnot henkilöautolla) ja kun se on suoritewttu, niin sitten vaan uutta ajokorttilupaa anomaan, ja C- luokan kimppun  senjälkeen.

Eli tämä nykyinen malli jossa voi suorittaa kerralla BC-kortin tulee jäämään pois. Tämä tulee myös nostamaan kortin ajamisen kustannuksia jonkinverran
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Jarre

Quote from: Icola on Sun 22.02.2009 13:21:38 (UTC+0200)
Onneksi tuli ajettua muinoin tuo c-kortti autokoulussa ihan varmuuden vuoksi  ::hihsmoke
Sama täällä..ja oon ollu töissäki kuskina, eli ei se hukkaan oo sekään raha menny...ja mistä sitä tietää jos tulevaisuudessa joutuu auton ratissa elantonsa tienaamaan.... ::hihsmoke
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview