News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

APRILLIA, APRILLIA...

Started by sorza, Fri 31.03.2006 15:16:53 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sorza

oukei...eli tämä maailman kuulu aprilli-video tulee tähän topiccii kunhan se eka valmistuu... :jepso:
saimme kuvattua noin pari minuuttia yhtä kalliä ja sen seuraukset (oon pahoillani) mut ku ei saanu kunnollisii kuvausvälineitä nii ei mahda mitää... ::nsmoke
mut odotelkaa rauhassa ens viikkoon niin samme editoitua ja tehtyä kaikki alku- ja lopputekstit... ::hihsmoke ::hihsmoke :jepso:


sorza



Kalikka

Tehän varsinaisia piruja olette.  :kerpele: Onneks aprillipäivä on vain kerran vuodessa

Tän olis kruunannut edes äänet siitä sällistä, kuka kasteli housunsa.


Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.


Susey

Aprillipäivän kunniaksi piti tehdä källejä ihan asenteella. ;D Ikävä kyllä olimme tunnilla kun tämä kintuilleen kuseksija vessassa kävi..  ::nsmoke Videon olisi kruunannut tämän henkilön ilme källin kohteeksi jouduttuaan :D

Sir Sika

Ehkä ihan hyvä että ette olleet paikalla kameran kanssa koska olisi voinut tulla nenä kipeäksi
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kalikka


sorza

olisihan se jopa saattanut onnistua jos ois ollu viereises kopis ja kuvannu yläkautta...mut jos ois jääny kiinni nii olisi saattanut aiheuttaa paheksuntaa kyseisessä henkilössä... ::hihsmoke


Susey

Voisi tulla turpakeikka, mieti nyt itsekin..  :blink: Kuset kelmun takia jaloillesi ja sitten toinen tulee kameran kanssa hössimään siihen. Minua ei ainakaan naurattaisi pätkääkään..

..mutta källin tekijöitä senkin edestä  ::hihsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview