News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Fia tutkii Hamiltonia.. Onko kimillä sittenkin saumaa

Started by D-ude, Thu 04.10.2007 14:01:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Suomussalmen oma poika  ::lsmoke

Hitsi tosta Kovalaisesta tulee aina mieleen se kun veli vittuili sille et "  :hahaa: jätkä ajaa jotain cartinkia ja haaveilee F1:stä"  :lach:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


furioso

on se kumma jos se tuostakin päänsilityksellä pääsee.. :aatu:

tuo ekan linkin video ei enää näy.. :sorry:

Örtzi

Ei neekeri tuosta mitään saa, sehän olisi jo rasismia. Ikävä kyllä video ei näy enää..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


D-ude

no mikäsmikäs... näkyi ihan hyvin vastapuoliin. nyt ei toistenkaan sivujen linkeistä toimi.

FIAN SALAJUONI  :kerpele: :kerpele:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

QuoteThis video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management

Ne on ne kopiraitit 
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

peltiukko

Quote from: Heppi on Thu 04.10.2007 14:30:11 (UTC+0300)
Tuskimpa vain Hamiltonille mitään tulee... yhtä sirkusta koko F1 nykyisin.  ::nsmoke
Samma, FIA tekee mitä tekee ja kerää vain rahat juutalaisilta :aatu:
Jos haluu saada on pakko antaa!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview