Foorumin karppauksen/muiden muotidieettien vastainen triid :psp:

Started by The Änes, Sun 15.01.2012 18:09:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

The Änes

Itse pyrin syömään monipuolisesti lihaa, kalaa, kanaa, vihanneksia, hedelmiä, pastoja, riisiä. :jepso:


Kalaa voisin syödä vaikka joka päivä :drool:


Kyllä joku vois kuvitella mun normaalin ruokavalion olevan jotain karppausta, mutta syön vain niitä ruokia joita pidän hyvänä :jepso:
Jos tykkäisin vaaleasta pastasta enemmän kuin tummasta, niin söisin sitä (sivuhuomautuksena protsku-pasta :drool:) :jepso:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Jarre

Tuo että kuvitellaan noppaa karppauksen olevan hiilihydraatitonta on nuitten uskotokarppaajien vika...VHH on tosiaan sitä että syödään monipuolisesti ja samalla vältetään hiilareita.   :jees:

Kalaa miekin syön melkein aina kun on tarjolla, pidän kyllä  :drool:
Carpe Natem

Jarre

Quote from: Perse-Burz on Sun 15.01.2012 19:15:44 (UTC+0200)
Itse pyrin syömään monipuolisesti lihaa, kalaa, kanaa, vihanneksia, hedelmiä, pastoja, riisiä. :jepso:


Kalaa voisin syödä vaikka joka päivä :drool:


Kyllä joku vois kuvitella mun normaalin ruokavalion olevan jotain karppausta, mutta syön vain niitä ruokia joita pidän hyvänä :jepso:
Jos tykkäisin vaaleasta pastasta enemmän kuin tummasta, niin söisin sitä (sivuhuomautuksena protsku-pasta :drool:) :jepso:
kai yllättävän moni syö ns tietämättään vähähiilarista ruokaa, ja ihan sen takia että pitää semmoisesta...  :jepso:
Carpe Natem

Kastori

kaikki minun 150+ kiloa kertoo kyllä siitä että minun suhde ruokaan ei ole terve. silloin kun hiilareita alan syömään niin niitä kyllä menee niin sipseinä, limuina, pastoina, leipinä, pitsoina kyllä semmoisia määriä että ällöttää. mässäilyn aiheuttama alakuloisuus ja sen olon helpottaminen lisämässäilyllä ei ole kovin lokoisa olotila.

syö vähemmän, liiku enemmän. no syön vähemmän, liikun enemmän ja seurauksena se että joka ruualle tupatut hiilarit aiheuttaa sitä että nälkä piinaa koko ajan ja kun lisää olen liikkunu, ruoanhimon kiusaus vain lisääntyy ja pian se syö vähemmän kohta unohtuu ja ollaan lähtöpisteessä.

jos tuohon vaihtoehtona on ruokavalio jossa syön monipuolisemmin vihanneksia, juureksia ja itsevalmistettuja ruokia, enkä edes mitään kevyt/diet paskoja ja tunnen olon pirteäksi ja nälkä ei vaivaa kuin vasta siinä vaiheessa kun rupeaa jo heikottaan, niin miksi ihmeessä en moista käyttäs. uusi pelottaa, sen ymmärtää, mutta mikä tässä 1800 -luvulla keksityssä uudessa trendissä niin ahdistaa en ymmärrä. kaikille tuo ei sovi, sitä en kiellä mutta tällä hetkellä olo on sen verran mukava että yks vitunmaku mitä muut miettii..

:psp: :jepso:

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke


jta

Ei tuossa itse karppauksessa ole mitään vikaa vaan siinä kun joka tuutista sitä tuputetaan että karppaus sitä ja karppaus tätä. Alkaa vaan jossain välissä vituttaan kun joka tuutista sitä huudetaan. :jees:

Señorita iCola

Täällä nämä karppijeesukset älähtää kuin iKirkkoon kuuluvat kun vähän kritiikkiä esittää  :psp:
Syön kaikkea, ehkä vähän rajoitetusti koska meinasi kerran jo satanen rikkoutua painossa, mutta liikkuakkin koitan tehden punttiva ja joskus kävellenkin. Jos oisin tajuton läskikasa (vielä tätäkin sairaalloista ylipainoa lihavampi) niin ehkä voisin itekkin jotain välimeren ruokavaliota tai luolamiesdieettejä testata, vaan ei nyt juuri tarvis ole. Mikäs siinä jos jollain karpit sun muut toimii, aina se on hyväksi jos läski laihtuu, niin oman terveyden kuin veronmaksajien rahojen kannalta.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

The Änes

Quote from: Perse-Burz on Sun 15.01.2012 19:03:49 (UTC+0200)
En minä nyt tarkoita sitä normaalilla syönnillä, että pitäis vetää vaaleeta pastaa, vaaleeta leipää, uppopaistettuja perunoita joka päivä ja ainoastaan. Millä perusteella se olisi normaalia :blink:

Niinkuin sanoin :jees:


Järki käteen syönnissä.. Ei muuta :jepso:

Syö vaan monipuolisesti ja ajattelee vähän mitä syö niin kaikki on hyvin :jepso:


Kohta tämä menee siihen, että ihan normaalisti syövä ihminen on "karppaaja", kun ei mätä jatkuvalla syötöllä naamaansa sipsiä, karkkia, pizzaa, kebabbia yms :blink:


On se nyt perkele kumma, että nykyään on ns "erikoisruokavalio" tai maininnan arvoinen ruokavalio se, ettei syö liikaa karkkia ja sipsiä :blink:


Kyllä sitä nyt vajaaälyisempikin tajuaa, että jos mättää sipsipussin viikossa ja siihen lisäks pari pikaruokala-annosta niin ei siinä kyllä ainakaan laihtumaan kerkeä. Mutta nykyään se näemmä ei ole niin itsestään selvyys vaan se pitää saada joltain sivustolta tietoa ja saada ahaa elämys "Minäpä lopetan noiden rasvaisten perunoiden ja karkkipussien tuhoamisen, niin voin kutsua itseäni karppaajaksi!"




l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Kastori


jta

Se on alkanu tuo maalaisjärjenkäyttö meneen täälläkin samaan suuntaan kuin jenkeissä. Itse ei saa/osata enää ajatella.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview