News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Foorumin karppauksen/muiden muotidieettien vastainen triid :psp:

Started by The Änes, Sun 15.01.2012 18:09:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Quote from: jta on Sun 15.01.2012 20:12:42 (UTC+0200)
Se on alkanu tuo maalaisjärjenkäyttö meneen täälläkin samaan suuntaan kuin jenkeissä. Itse ei saa/osata enää ajatella.
Tämä :jees:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Kastori

no vähän oli tietty kärjistettyä tuo minun sipsi/sokerilinja vauhkoaminen.. tosiasiassa ihan sitä perusruokaakin syömällä pystyy syömishäiriöinen lihottaan ittensä..

totta on tuoki että tämän hetkinen muodikkuus tuossa on vähän liioiteltua ja varmasti nostaa mielipiteitä esille, tiesi sitte asiasta tai ei.. ja on toi voin loppuminen nyt ollu naurettavaa..  :kerpele:

Kastori

Quote from: Perse-Burz on Sun 15.01.2012 20:14:33 (UTC+0200)
Quote from: jta on Sun 15.01.2012 20:12:42 (UTC+0200)
Se on alkanu tuo maalaisjärjenkäyttö meneen täälläkin samaan suuntaan kuin jenkeissä. Itse ei saa/osata enää ajatella.
Tämä :jees:
mulla on suku täynnä ylipainoisia joissa ei taia muuta järkeä ollakkaan ku maalais..  :psp:

Dakota

Quote from: jta on Sun 15.01.2012 19:57:00 (UTC+0200)
Ei tuossa itse karppauksessa ole mitään vikaa vaan siinä kun joka tuutista sitä tuputetaan että karppaus sitä ja karppaus tätä. Alkaa vaan jossain välissä vituttaan kun joka tuutista sitä huudetaan. :jees:
tämä  :jees:

The Änes

Ja ei siinä, kuka tahansa saa laihduttaa sillä keinolla millä vaan pystyy jos se vaan toimii :jepso:

Tuossa "karppaus" jutussa vaan ihmetyttää tuo muoti-ilmiö, kun sitä joka tuutista tulee :jees:
Ja niinkuin on sanottu täälläkin, niin monille se on kuin uskonto ja kaikki jotka sitä kritisoi, on ehdottomasti väärässä. :jees:

Tiedän yhden ihmisen, joka miltei on sitä mieltä että ihminen kokee ennenaikaisen kuoleman jos ei karppaa :blink:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


Kastori

miksi tämä on puutaheinäässä..  :blink:


onkait tätä karppausta suomessakin harrastettu vaikka kuin kauan jo.. ainakin viis vuotta siitä on ku itte eka kerran aihetta tutkiskelin..  :blink:
suuri yleisö vissiin vasta löytäny..  :psp:

[:]Kylkiluu[:]

Vanha, järkähtämätön suomalainen perustotuus on ollut se, että "kotiruokaa" syömällä ei voi lihoa. Miksei voi, jos sitä "kotiruokaa" mättää vähän helvetisti yli tarpeen niin lihoohan siinä  :umn:

Syöminen on myös psykologiaa. Se tuo lohtua ja mielihyvää ja kun on oppinut syömään määrällisesti paljon, mahalaukku tuntuu ihan huutavan sitä jos ottaakin vähemmän kuin yleensä.

Jarre

Toi kotiruoka juttu on vähän hassu kun ei ainakaan mun mutsi ollu mikään kotikokki...eineksiä lämmitti pääasiassa, hedelmiä, marjoja tai muuta salaattia meillä ei kakarana syöty ikinä...eli toikin riippuu että kenen kotiruokaa  :jees:
Carpe Natem

The Änes

Quote from: Kastori on Sun 15.01.2012 20:25:07 (UTC+0200)
miksi tämä on puutaheinäässä..  :blink:
Koska laitoin sinne, kun ajattelin että menee perseilyksi, niinkuin jo ite triidin nimikin :psp:

Quote from: Kastori on Sun 15.01.2012 20:25:07 (UTC+0200)
onkait tätä karppausta suomessakin harrastettu vaikka kuin kauan jo.. ainakin viis vuotta siitä on ku itte eka kerran aihetta tutkiskelin..  :blink:
suuri yleisö vissiin vasta löytäny..  :psp:
Sille on vasta nyt löydetty muodikas nimi :psp:

Tosin tuo sana karppaus tuo enemmänkin mieleen hiilari-tankkauksen :blink:

Onhan urheilijat tätä harrastaneet jo pitkään :jepso:

Tosin, esim kehonrakennuksessa on myös hiilari-tankkaus päiviäkin :jepso:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Señorita iCola

Huomaa sen puntilla jo harrastelijakin jos edellispäivänä ei kerkiä syömään, on hiukkac veto pois  :psp: En sitten tiijä sitä paraneeko se veto ketoositilassa vaikkei hiilaria tankkaakkaan.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview