Löylyttäjän chilinkasvatus-triidi

Started by Löylyttäjä, Sun 11.03.2007 00:50:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Löylyttäjä

Jos nyt joskus pääsisikin miittiin. Ja pitäisi miitin olla syyspuolella.

Mujeril

Quote from: Diver on Sun 11.03.2007 11:23:41 (UTC+0200)
Quote from: Mujeril on Sun 11.03.2007 10:55:34 (UTC+0200)
Quote from: bone on Sun 11.03.2007 09:19:07 (UTC+0200)
Itsellä oli joskus avokado puska ja paprika puska, kun paprika pensaasta alkoi paprikoita tulemaan niin koira söi koko puskan, avocado taas kuoli minun tyhmyyteeni.
Ei helvata kun repsin näin aamutuimaan  :lach:
Toivottavasti koira ei kärsinyt mitään jälkivaikutuksia..
:blink: En kai vaan ymmärrä?
:friends:

Nemesis

#32
Jaha, lykkyä pienviljelyyn. Toi projekti näyttää monilla lähtevän hanskasta hyvinkin nopeasti. ::hihsmoke
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

D-ude


Setä villapipossa myi minulle asemannurkalla tällasen chilin. Sanoi sen olevan eteläistä siemenkantaa. Ongelmani on seuraavanlainen. Vaikka kuin odotan ei siitä saa kunnon maustechiliä. Pelkkää vihreää. No koitin sitä laittaa pizzanpäälle, koska se näytti ihan orecanolta ja on ihan luonnollista, että se pipopäinen kaveri olisi voinut vahingossa minulle myydä väärän lajikkeen, koska sillä oli pupillit ku teevadit ja höpisi ihan omituisia. Sellaista se on kun maalta muuttaa kaupunkiin ja menee ihan hämilleen liikenteen paljoudesta. On tuo kalkin määrä vaarallisesti kasvanut kotiseudullani, koska minulle meni ruokajuomana käytetystä vedestä ihan nuppi turraksi. Luultavasti kalkki tukkii hiusuonet pääsyä. Tai oikeastaan se meni naapurin äijältä. Väitti kivenkovaa että pöydällä ei ole tonttuja, vaikka kokonaiset 7 kappaletta siinä touhusi ja etsi Lumiikkia. Kyllä sitä jälkeen päin ihmeteltiin ihan porukalla mikä siinä vedessä oli vikana. Pizzataikina oli kaupastaostettua ja maustettu omilla yrteillä. Kysymys on: MIKÄ CHILI TUO ON JA MITEN SITÄKUULUU KÄYTTÄÄ :think: Joudun ehkä reklamoimaan myyjää siementen oikeellisuudesta piakkon edellyttäen, että nuo tontut jättäisivät rauhaan...
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."



Örtzi

Quote from: D-udeson on Sun 11.03.2007 15:18:36 (UTC+0200)

Setä villapipossa myi minulle asemannurkalla tällasen chilin. Sanoi sen olevan eteläistä siemenkantaa. Ongelmani on seuraavanlainen. Vaikka kuin odotan ei siitä saa kunnon maustechiliä. Pelkkää vihreää. No koitin sitä laittaa pizzanpäälle, koska se näytti ihan orecanolta ja on ihan luonnollista, että se pipopäinen kaveri olisi voinut vahingossa minulle myydä väärän lajikkeen, koska sillä oli pupillit ku teevadit ja höpisi ihan omituisia. Sellaista se on kun maalta muuttaa kaupunkiin ja menee ihan hämilleen liikenteen paljoudesta. On tuo kalkin määrä vaarallisesti kasvanut kotiseudullani, koska minulle meni ruokajuomana käytetystä vedestä ihan nuppi turraksi. Luultavasti kalkki tukkii hiusuonet pääsyä. Tai oikeastaan se meni naapurin äijältä. Väitti kivenkovaa että pöydällä ei ole tonttuja, vaikka kokonaiset 7 kappaletta siinä touhusi ja etsi Lumiikkia. Kyllä sitä jälkeen päin ihmeteltiin ihan porukalla mikä siinä vedessä oli vikana. Pizzataikina oli kaupastaostettua ja maustettu omilla yrteillä. Kysymys on: MIKÄ CHILI TUO ON JA MITEN SITÄKUULUU KÄYTTÄÄ :think: Joudun ehkä reklamoimaan myyjää siementen oikeellisuudesta piakkon edellyttäen, että nuo tontut jättäisivät rauhaan...
Laita mulle tulemaan, niin tutkitaan poikien kanssa sun siemenet perinpohjaisesti. 
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


bone

Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Löylyttäjä

Quote from: D-udeson on Sun 11.03.2007 15:18:36 (UTC+0200)

Setä villapipossa myi minulle asemannurkalla tällasen chilin. Sanoi sen olevan eteläistä siemenkantaa. Ongelmani on seuraavanlainen. Vaikka kuin odotan ei siitä saa kunnon maustechiliä. Pelkkää vihreää. No koitin sitä laittaa pizzanpäälle, koska se näytti ihan orecanolta ja on ihan luonnollista, että se pipopäinen kaveri olisi voinut vahingossa minulle myydä väärän lajikkeen, koska sillä oli pupillit ku teevadit ja höpisi ihan omituisia. Sellaista se on kun maalta muuttaa kaupunkiin ja menee ihan hämilleen liikenteen paljoudesta. On tuo kalkin määrä vaarallisesti kasvanut kotiseudullani, koska minulle meni ruokajuomana käytetystä vedestä ihan nuppi turraksi. Luultavasti kalkki tukkii hiusuonet pääsyä. Tai oikeastaan se meni naapurin äijältä. Väitti kivenkovaa että pöydällä ei ole tonttuja, vaikka kokonaiset 7 kappaletta siinä touhusi ja etsi Lumiikkia. Kyllä sitä jälkeen päin ihmeteltiin ihan porukalla mikä siinä vedessä oli vikana. Pizzataikina oli kaupastaostettua ja maustettu omilla yrteillä. Kysymys on: MIKÄ CHILI TUO ON JA MITEN SITÄKUULUU KÄYTTÄÄ :think: Joudun ehkä reklamoimaan myyjää siementen oikeellisuudesta piakkon edellyttäen, että nuo tontut jättäisivät rauhaan...
Suosittelen keräämään kyseisen chilin kukat ja käyttämään niitä pizzamausteena runsain määrin niin voit saada nuo iloiset tontut vieraaksesi uudestaan.

bone

Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview