Autojen ääniä

Started by PajakkiVasseli.com, Sun 06.04.2008 11:02:53 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Pyöveli

Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:


IsoPahaJolppi

Onhan se haaramoottorin ääni ihan jees noin pieninä annoksina, mutta jos koko ajan moikaa suorasta hormista korvan juuressa, niin alkais jo häiritä työntekoa
Eikä se kaaniakaan koko ajan kuulosta ihan kauniiltakaan

http://www.youtube.com/watch?v=GAZS6D7g3aE
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Rankkis

Ei tainnu kisa vehkeen moottori olla ihan täydessä kunnossa.
Kevätkukkasten säteily on mitätöntä. En siedä sitä.


jta

Jos oikein muistan niin tuo kisa scaania käynnistetään tuossa talven jäljiltä pikku pakkasessa ilman lämmityksiä. Ja melkein samanlaista starttausta oli työpaikan vanhassa volvossa kun oli 6 astetta pakkasta eikä lämmityksessä ollut. Hehkutella sai monia kertoja eikä siltikään tahtonu käyntiin lähtee. No kunto ei muutenkaan ollut mikään hyvä mutta akut kyllä oli kunnossa.

Mutta joo jolppi puhuu asiaa noiden äänien suhteen. Itekkin vaihdoin autossa pakoputken takas vakioon kun pitkällä matkalla ei jaksanu kuunnella 2 tuumasen röörin ja simonsin läpivirtauspöntön murinoita. Ei oikein omia ajatuksiaan kuullu. Kyläpyörittelyssä vielä meni mutta 1000km reissut ei oikein iske enää tuollasella putkistolla.

IsoPahaJolppi

Meikäläisen ekassa rekkaduunipaikassa oli vanha niittikopii rolssi-sisu, joka oli kiva peli. Kun alkoi lämpötila laskea nollan tienoille, niin joka aamu starttimanööveri meni jotenkin näin.
1. hae avaimet naulasta
2. ota mukaasi pullo start-pilottia
3. houkuttele 1kpl remonttimieheiä mukaasi
4. raahautukaa autolle
5. sillävälin kun kuljetteaja täyttää kiekkoa remonttimies ryömii renkaan ja lokasuojan välistä puoliksi konehuoneeseen ja avaa imusarjasta 6mm pultin
6. Remonttimies ruiskuuttelee puolisen pulloa potkua imusarjaan
7. kuljettaja kääntää avaimesta startin pyörimään
8. remonttimies jatkaa aasinpotkun tarjoilua imusarjaan samalla kuuroutuen, kun kone alkaa käydä pilotin voimalla
9. pilotin annostelua jatketaan, kunnes kone alkaa käydä vähintään kolmella pytyllä
10. kuljettaja ei saa nostaa jalkaa kaasulta ennenkuin koneen kaikki pytyt on tulilla
Ekstrana tähän liityi myös se, että koko ympäristö lähimmän sadan metrin alueelta muuttui miellyttävän sinisen usvan täyttämäksi kaasukammioksi...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Nissan Cabstarin käynnistys kesähelteelläkin
-keskipenkki ylös
-imusarjasta joku letku irti
-pilottipullo valmiiksi
-patikalla voi varmistella kaasupolkimen asennon
-suihkuta pilottia ja starttaa

IsoPahaJolppi

 :good: se on muuten melko voimallinen ääni, kun diisseli alkaa käydä pilotin voimalla.
Ihan kun vetelisi isolla lekalla lohkon kylkeen täysillä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview