Yleistä (äly)puhelimista.

Started by Jarre, Sun 27.11.2011 19:55:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Ledskukkuu on Tue 15.08.2017 16:19:10 (UTC+0300)
Quote from: nyyyps on Tue 15.08.2017 16:18:19 (UTC+0300)
Mie vaihoin sen maanantaikappalehuawei oukkidoukkiteliin.
:bounce:
Kävelin Veikon koneeseen ja ostin jonku pikkumallin satasella.
Näyttö toimii. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


Susey


Kastori


The Änes

Mua häirittee 1+5:n iphonea muistuttava ulkonäkö (ja se että sormenjälkitunnistin on edessä ja se on häiritsevä nappi, tosin kun tässä ja esim G6:ssa), se että ei ole vesitiivis (vaikka joku tubettaja todistikin sen todellisuudessa olevan) ja se ettei siinä ole optista kuvanvakainta (vaikkei se vaikutakkaan juuri muuhun ku videokuvaukseen). Mutta puolestaan puhuu uskomaton suorituskyky, lähes stockki androidi ja 128gt sisäistä muistia :umn:

Lg on hitaampi, mutta nätimpi ja muistikortilla saa kahteen teraan asti laajennettua muistia, mutta on inansa hitaampi ja sisältää jonkun lg:n oman käyttismodin :pepsiesala:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


Kastori

Itte kyllä pidän juuri siitä kun sormenjälkitunnistin on edessä. Tykkään käyttää tämmöstä läppäsuojakuorta niin siitä ei tulisi mitään jos se tunnistin olis takana.. Ja mitä vedenpitävyyteen tulee niin en kyllä lähtis monen sadan euron puhelimen kanssa sukeltamaan missään tapauksessa.. Ulkonäöstä en tiä kun en oikeastaan tiedä miltä iphonet näyttää kun ei kiinnosta.. Kamera tässä 1+3:ssa on kyllä heikko kohta joten en tiedä miten ovat parantaneet uudessa..

Voikohan tästä oneplussasta tulla iPhonen kaltainen uskonto kun ei oikein edes kiinnosta muut kuin oneplussan tulevat mallit  ::osmoke

The Änes

Mä oon taas horonin kanssa tottunu kovasti tähän, että edessä ei ole yhtään fyysistä nappia ja sormenjälkitunnistin on takana. Siihen se keski- tai etusormi kivasti osuu kun ottaa luurin käteen :jepso:

Tuota 1+5:sta on aikalailla moitittu siitä, että matkii ulkonäöllään erittäin paljon uutta iPuhelinta :psp:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Jarre

Mä tykkään fyysisestä napista edessä...jotenkin tuntuu paremmalta ja luonnollisemmalta käyttää....vaikka kerkesin jo napittomuuteen tottumaan ni silti
Carpe Natem

The Änes

Vedenpitävyys kiinnostais lähinnä sen takia, että vaikka mulla on olli hyvä säkä näiden kanssa töissä, niin se saattaa onni kääntyä :psp:

Horo 9 olis ihan törkeen nätti, mutta ovat pilanneet sen edestä laittamalla siihen knapin.

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

The Änes

Mä jotenkin oon nyt ihastunu tähän etupaneelin saumattomuuteen, vaikka sitä vastaan olin pitkään ::osmoke

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview