News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Foorumin karppauksen/muiden muotidieettien vastainen triid :psp:

Started by The Änes, Sun 15.01.2012 18:09:28 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Jos tahtoo laihtua, niin syö vähemmän ja liikkuu enemmän. Ei siihen mitään kummallista tarvita :umn:

Ruokavalion monipuolisuus kunniaan. Ei ole normaalia jos ruokavalio aiheuttaa sen, ettei tarvi käydä paskalla pariin päivään. Ihan sama vaikka laihtuis :umn:


Ja minkä helvetin takia yhtäkkiä peruna onkin pahasta?? Kakarana komennettiin aina syömään perunaa, kun se on terveellistä. Nyt se sitten on yhtäkkiä lihavuuden ja sokeritaudin syy :umn:


Ja vielä hetki sitten mainostettiin, että jos haluaa laihtua niin pitää vältellä voita piti vältellä ja nyt nää "terveysintoilijat" eli karppaajat ostavat kaupat voista tyhjäksi :blink:

Pitäkää trendinne, minä syön ruokaa ::osmoke

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

paavo


Handuusi

Before you can see the light, you must die.


Jarre

Mä en taas ymmärrä tätä. Moon 108 kilonen läski joka on tullu tälläseksi syömällä sitä tavallista ruokaa...eli se ei selkeesti sovi mulle. Jos nyt sitten muutama yksinkertainen juttu sais mut laihtumaan ni miksen mä niitä sais koklata....ei täällä oo tuputettu kenellekkään mitään. jos haluatte syödä pottua ni syökää ihmeessä....se että joku muu jättää se pois ei oo teiltä pois  :ras2:
Carpe Natem



IsoP

Make tea not love

The Änes

Quote from: --Jarre-- on Sun 15.01.2012 18:27:02 (UTC+0200)
Mä en taas ymmärrä tätä. Moon 108 kilonen läski joka on tullu tälläseksi syömällä sitä tavallista ruokaa...eli se ei selkeesti sovi mulle. Jos nyt sitten muutama yksinkertainen juttu sais mut laihtumaan ni miksen mä niitä sais koklata....ei täällä oo tuputettu kenellekkään mitään. jos haluatte syödä pottua ni syökää ihmeessä....se että joku muu jättää se pois ei oo teiltä pois  :ras2:
Mä olen tällä hetkellä n. 99kg läski joka on syönyt aina normaalisti. Pitkään oli paino siinä 80kg korvilla, eli ihan normaaleissa. Sitten tässä pari viimme vuotta olen kaljoittellut, syönyt tuhdisti roskaruokaa enkä ole liikkunut tarpeeksi niin olen lihonnut. Jos olisin jättänyt kaljoittelua vähemmälle ja käynyt edes muutaman kerran lenkillä, niin paino ei olisi riistäytynyt käsistä. :jepso:

Kun puhuttiin aiemmin atkinssin dieetistä, niin se oli paha paha paha. Erittäin epäterveellinen, eikä sitä suositeltu. Nykyään puhutaan karppaamisesta, niin se onkin sitten yhtäkkiä helvetin terveellinen ja hyvä :blink:


Kaikki saa kokeilla (ja vaikka tuputtaakkin muille jos haluaa) mitä hyvänsä, ei se minulta pois olekkaan. Ajattelin vain laittaa keskustelua normaalin monipuolisen ruokavalionkin puolesta, koska se tuntuu nykyään olevan pahasta. :jepso:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview