News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

paavo


KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

paavo

Taisi se OD olla mun vanissakin sitten kiinteä?
Olds ja Audi ilmeisesti luistatti jatkuvasti.

Seuraava auto on taas automaatti, vituttaa toi kytkytin. :jees:

KH

Toi on Fordin AOD:n juttu. GM:llä on lukkoturbiini.
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Quote from: paavo on Mon 05.09.2016 23:04:53 (UTC+0300)
Taisi se OD olla mun vanissakin sitten kiinteä?
Olds ja Audi ilmeisesti luistatti jatkuvasti.

Seuraava auto on taas automaatti, vituttaa toi kytkytin. :jees:
Onkin oikein kivaa pyöritellä päivässä 80-100km kaupunkiajoa manuaalilla. "Muutaman" kerran saa kytkytintä painaa päivän aikana...


jta

Quote from: KH on Mon 05.09.2016 22:15:58 (UTC+0300)
Muista tilata myös :spite:



Joo, äkkiäpä se selviäis passaako miten helposti. 4-pisteruuttana vielä, ja laittasit vielä EDIS-sytkän :drool:

Laittelen tänne tuolta shoppailutriidistä vastauksen ettei sotke tuota aihetta.

Tuon puhaltimen kans on se ongelma että ei saa ottaa koneesta irti kuin vain 100,8 konimuskaakkimusta vaikka potentiaalia olisi ottaa enemmänkin. Vapaasti hengittävänä saisi kuitenkin mennä sinne 184 heppaan.

Tuota sytkää pitää harkita että laittaako megan ohjaan vai antaako olla vakiolla. Tuo alkuperänen kärjetönkin kun toimii aika hyvin vielä tuossa konfiguraatiossa. Vaikka toisaalta helppohan tuohon tuossa vaiheessa olisi se suorasytkä hukkakipinälläkin masentaa. Jenkeistä saisi boksin ja puolat kohtuu hinnoilla jos käyttää samaa mitä on tuossa 1-pisteruutassa käytetty.

Jäi vain mietityttään että saakohan tuon egr:n poistaa kun tuossa 4-pisteruiskussa ei sitä taida olla. Jos ei saa niin pitää vain keksiä millä sen tuohon liittää. Tai siis näennäisesti liittää.

Ledskukkuu

Ei pysty ahnehtimaan, ei mahdu 8 sulakkeen lisäsulakerasia mihinkään. :psycho:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

KH

Sama on laittaa suorasyttö jos voi triggerin laittaa. Ja jos jakaja ei ees pyöritä ö-pumppua tjsp ni helppo homma. Minkä ikänen se oli? Tekee EGR:ää vaa peitelevyn alle ja pätkii johon johtosarjan sisällä ni sehän näyttää toimivalta ::hihsmoke
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

-94 on tämä mikä nyt ajossa. Tiedä käviskö tuo daadan oma triggeri + anturi tuohon. Muistelisin lueskelleeni että ovat noita vaihdelleet/teetättäneet erilaisia.  :think: Pitänee kaivella joskus tuolta foorumilta kun on noita jotkut tehneet. Tuon egr:n kans niin tässä on alipainetoiminen tuo venttiili mutta tuohan on nätti ottaa tarvittaessa pois käytöstä. Jakajaa ja öljypumppua pyörittää sama hammasratas mutta tuo ei ongelma ole. On valmista palikkaa tuohon saatavilla millä tuon saa peitettyä kun alkaa katteleen tuon 1700i:n osia. Siitä saa jakopään kopankin missä on valmis anturin paikka. Siitä kivoja nämä että suurin osa 1200-1700 osista käy ristiin keskenään.  ::hihsmoke


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview