News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

4Gb Muistia 32bit Vistassa

Started by Sceme, Mon 11.08.2008 17:20:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MH

Quote from: Sceme on Fri 12.12.2008 10:46:50 (UTC+0200)
Crysis ei pyöri täysil kraffoilla ja gta 4 on kans hirveä teho syöppö. Pääasiassa näyttisten kohalla. Aattelin, että jos 2 ati hd 4570 ostais

Eiköhän nuo pelit täysillä detaljeilla pistä polvilleen koneen ku koneen...  :think:
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Lexa

64 bittistä winukkaa en kyllä ottais henk.koht. On niin pitkälti yritystuotteita... Jos en sillä 32 bittisen kapasiteetilla pärjää, ni se on voi voi ja henkilökohtanen vitutus.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sceme

Quote from: MH on Fri 12.12.2008 12:04:49 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Fri 12.12.2008 10:46:50 (UTC+0200)
Crysis ei pyöri täysil kraffoilla ja gta 4 on kans hirveä teho syöppö. Pääasiassa näyttisten kohalla. Aattelin, että jos 2 ati hd 4570 ostais

Eiköhän nuo pelit täysillä detaljeilla pistä polvilleen koneen ku koneen...  :think:
Käytännössä joo, mutta tietokone ei ole ikinä tarpeeksi hyvä. Siis aina toivoisi parempaa. Täistä ei voi olla erimieltä. Sitä tossa mietiskelin vaan, että kenelle nämä pelit oikein suunitellaan. Mun tuntemista ihmisistä mulla on paras kone ja esim GTA IV toimii mulla just ja just. Eihän toi toimi tavallisilla koneilla ollenkaa??? Call Of Duty 4 on sellanen peli, että siinä on riittävän hyvät krafiikat. Miksi pitää pistää aina paremmaks?

Lexa

Quote from: Sceme on Fri 12.12.2008 13:55:59 (UTC+0200)
Mun tuntemista ihmisistä mulla on paras kone ja esim GTA IV toimii mulla just ja just.
Paras mihin tarkoitukseen? Se on se avainkysymys. Pelit valitettavasti suunnitellaan toimimaan parhaiten aina X kokoonpanolla Y osilla ja Z tehoilla.
Tarkoittaa sitä, että "tehokkain" kone, ei välttämättä olekaan juuri sille tietylle pelille sopivin alusta, jos osat - ajurit - asetukset - ja tehot eivät kohtaa, tai
ole juuri sitä mitä pelintekijät ovat ajatelleet. Sen lisäksi, monissa peleissä on olemassa juuri siksi säätövaraa grafiikan ym. suhteen, että suurimmalla osalla ne kaikkein kauneimmat ja sulavimmat asetukset tuskin tulee koskaan toimimaan kunnolla - jos tahtoo juuri sillä omalla huippukoneellaan saada jonkin pelin toimimaan sujuvasti, saattaa se ongelma sittenkin, kuitenkin, ihan vähäsen olla siinä, että ei ole tyytyväinen vähempään kuin parhaaseen. Moni - ERITTÄIN MONI - peli on jo vuosia ollut erittäin nättiä katsottavaa ja sujuvaa pelattavaa, vaikka vähän laskisikin niitä graafisia asetuksia. Ei niitä kaikkia reaaliaikaisia varjoja ym. oikeasti pelatessa välttämättä edes huomaa.

Lex on puhunut.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Sceme

Okei mulla on tehokkain kone. Nää on näitä valitettavia poikkeuksia, että mun koneella joku peli pyörii paremmin ku jollain toisella jolla taas joku muu peli pyörii mua paremmin. Niinku Crysiskin muistaakseni on Nvidian näyttiksiä ajatellen tehty ja mulla on Ati. Tosta GTA IVstä ei ota tolkkua mitä se vaatii. Ainakin pirusti muistia näyttiksiltä. RAMista en ole ihan varma. Viimeks loppu muisti kesken jolloin ostin lisää. Nyt se muisti loppuu näyttiksistä. Kun ostan uudet kesällä niin taas on RAM lopussa luultavasti. En ole kovin pro näissä asioissa, että älkää uskoko kaikkea mitä sanon.  :psycho:


Juggernauter

Noh, Crysis ei pyöri täysillä detailleilla mitenkään millään koneella (ehkä jollaki mailman nopeimmalla) Ja GTA4...etkö seuraa uutisia, sehän julkastiin bugisena paskakasana  :psycho: Kannattaa ootella pätsiä, sitten luulis pelin pyörivän ku puolukka pillussa

Sceme

Eiku ne on tunkenu siihen vaikka mitä pikku delaileja. Ei se toimi millään koneella.

jta

Quote from: Lexa on Fri 12.12.2008 09:27:54 (UTC+0200)
Quote from: Sceme on Fri 12.12.2008 09:25:09 (UTC+0200)
Ei riitä kolmekaa. Näyttiksissä on giga muistia ja nyt loppuu se. Tykkään kattokaas pelata tol vessalla vähän muutaki ku pacmania. Ens kesällä uudet näyttikset sitte.
Mitä vittua sä oikeen pelaat? ::osmoke
Näin 8 vuotta myöhemmin hieman jo huvittaa tälläiset kommentit.  :psycho:

peter


Pyöveli

Hiukkasen on eri pelit nykyään, mulla on 10gt työmuistia ja vähän tuntuu että sais olla vähän lisää  :psycho:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview