News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Autovideot...

Started by jiidee, Mon 25.12.2006 16:41:20 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

joku visko tuo on...
Mazda 929 3.0V6 aut. 89   190hv... vielä...
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

PajakkiVasseli.com

Quote from: unikeko on Thu 27.03.2008 10:03:45 (UTC+0200)
joku visko tuo on...
Mazda 929 3.0V6 aut. 89   190hv... vielä...
Letkeä peli ajella,ehkä liian letkeä.Mutta talvella helppo auto viedä luisussa,mutta tuo automaatti  :think:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

unikeko

Quote from: passeli on Thu 27.03.2008 19:12:38 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 27.03.2008 10:03:45 (UTC+0200)
joku visko tuo on...
Mazda 929 3.0V6 aut. 89   190hv... vielä...
Letkeä peli ajella,ehkä liian letkeä.Mutta talvella helppo auto viedä luisussa,mutta tuo automaatti  :think:
ota huomioon 190hv... vielä...   täytyyhän koneen nyt heppa jokaselta kuutiosentiltä ottaa :jepso:

Ja 2.0 manuaalilla oon ajanu silleesti, että kaveri puristi rystyset valkeena kauhukahvasta ja penkinreunasta. oki mutkapätkällä just ja just tarpeeks levee tie viedä lähes jatkuvassa tappisladissa. mut se oliki hiekkatie  :shy:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

PajakkiVasseli.com

Quote from: unikeko on Thu 27.03.2008 20:10:30 (UTC+0200)
Quote from: passeli on Thu 27.03.2008 19:12:38 (UTC+0200)
Quote from: unikeko on Thu 27.03.2008 10:03:45 (UTC+0200)
joku visko tuo on...
Mazda 929 3.0V6 aut. 89   190hv... vielä...
Letkeä peli ajella,ehkä liian letkeä.Mutta talvella helppo auto viedä luisussa,mutta tuo automaatti  :think:
ota huomioon 190hv... vielä...   täytyyhän koneen nyt heppa jokaselta kuutiosentiltä ottaa :jepso:

Ja 2.0 manuaalilla oon ajanu silleesti, että kaveri puristi rystyset valkeena kauhukahvasta ja penkinreunasta. oki mutkapätkällä just ja just tarpeeks levee tie viedä lähes jatkuvassa tappisladissa. mut se oliki hiekkatie  :shy:
Niin huomasin tuon "vielä"...mitäs on suunnitelmissa   :think:
Hiekka/lumi ei tuota vaikeuksia tehottaomallakaan autolla
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:


IsoPahaJolppi

 vm-68 Valitamme- Ostostanne- Lähetämme- Vara - Osia 142 B-20  matala kansi + tuplaveeberit + kirakka nokka + peltisarjat oli ihan kiva.
Kolmosella alkoi kampeamaan vaihdon jälkeen kylkeä vierelle kostealla asvaltilla.
Ja oli etupyörien saranoissa tarpeeksi liikevaraa, että sai viedä koko tien leveydeltä.
Ainoa mikä paljasti päällepäin oli 2,5 tuuman rst pakoputki ja äänet kun ei ollut kun 2x simonsin läpihengittävät vaimentajat
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

unikeko

#86
manuaaliaski kummittelee mielessä kieltämättä ekana, mutta taitaa mennä niin pitkään, että vaihetaan sitte ku tomaatti luovuttaa...

Moottoriin puolelle pohditaan pakokaasu- tai mekaanista ahdinta, ja samalla kirotaan vuosmallia ku vuotta vanhemmassa ei ois kattia, eikä vähäpäästö merkintöjä, menee vähän hankalaks noitten kanssa.

-Putki on jo suora, katilla ja 1 läpivirtaava simonssi ihan perässä, vaihtuu vissiin 2,5-3 tuuman putkeen kahella läpivirtaavalla, katti jätetään ahdistamaan menoa...
-VVsuodatin, mallia kartio...
-Kansien madallus, ja kanavien muotoilu, todennäköisessti isommat venttilitkin... (kannet jätetään orkkiskorkeuteen mikäli tule jonkinlainen ahdin)
-Peltisarjat...  (vakiot ahistaa ihan saakelisti.)
-Isommat suuttimet ruiskun puolelle, ja ruiskun säätömahdollisuuksien tutkiminen
-Nokka-akseleiden muotoilua vähän jyrkemmiksi

Toivottu tehonlisäys 30-50hv

Alusta
25-40mm madallus...
215/60/16 (etu) 135/55/16 (taka) renkaat on jo
puslien vaihto, ja muutenkin yleisen kunnon tarkastus...
Jarruja ehkä päivitetään, kattoo ny ens kesänä radalla miten nuo pysäyttää lämpösenä...

Kori
-Etulokarit, konepelti, ja takaluukun kansi lasikuitusiin (samalla lähtee ruma lisävarustaspoileri ehkä joku hillitty spokka tilalle)
pientä alalippaa etupuskuriin, ja hillityt helmalevikkeet
-Uusi maali... siihen on pari ideaa... (ja ittellä on maalauspaikka ja välineet, taitoakin jonkunverran) kattelee ny ekä nuo muutamat kuplat pois
Tulevasa värjäyksessä on oikeastaan 4 vaihtoehtoa
...Täysmusta... ...musta ja joku kirkas väri kaksivärimaalaus... ...Tumma sininen... ...tumma vihreä ja kylkilistat ja muutama muu pieni korostus kullan värillä

Tällähetkellä musta, jossa muutama sininen viiva auton ympäri, ja aavistusen ruosteenruskeeta siellä täällä (pintaruostetta vaan)

Siinä on suunnitelmat... saattavat muuttua vielä
Ihan ekana perehdytään kunnolla että kannattaako tota edes laittaa vai onko läpilaho koppa tms vastaavaa
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jp77


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview