News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

9

Started by peter, Mon 19.06.2006 10:14:58 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jomppa

hmmmm..mistä lähtien imagevenue on ruennu välillä siirtämään klikkajaan sellaisille sivuille joille ei saisi..siis hyökkäyssivustoille :think: äsken se niin teki mutta nortoni sen esti..tiedättekö rankaisijat/ lexa että olisi muilla ilmennyt :blink:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.


D-ude

minulla eilen meni sellaselle sivulle kun aloin imagen kuvaa kattoon, näky sekentin kuva ja sitten alko kone huutaan hoosiannaa, että painappa tästä niin asennan koneeseesi huipputehoturvaviruskökkiäisskannerin ja koko mozilla katos. vaihtoehdot kyllä, ei ruudussa ja jos kumpaakaan painaa on öttimönkiäinen koneella  :kerpele:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Atomisaattori

Quote from: D-ude on Sun 17.08.2008 08:41:52 (UTC+0300)
minulla eilen meni sellaselle sivulle kun aloin imagen kuvaa kattoon, näky sekentin kuva ja sitten alko kone huutaan hoosiannaa, että painappa tästä niin asennan koneeseesi huipputehoturvaviruskökkiäisskannerin ja koko mozilla katos. vaihtoehdot kyllä, ei ruudussa ja jos kumpaakaan painaa on öttimönkiäinen koneella  :kerpele:
:yaya: mulla kans jokuaika sitten. TurvaPC:tä yrittää taas asentaa tuhoamaan ökkökökkömökkiäisiä

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

paavo

Tuosta turvapeeseestä kitisin pari päivää sitten toisessa triidissä

IsoPahaJolppi

 :think: Mulle lykki kanssa venuelta jotain örkkiä koneelle, kun katselin jotain kuvaa.

Olisisko kenelläkään mitään hyvää ehdotusta jostain fiksummasta kuvahostista
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen



paavo

Ei hyvä. poistavat kuvat liian hätäisesti.
Monta triidillistä kuvia tuhoutunut täältäkin. :kerpele:

Dimmu Burger

imageshack.us ? Välillä hidastelee, mutta ihan hyvä muuten.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview