News:

Apachefoorumi.net
Raikasta ja ravitsevaa sielunruokaa.

Main Menu

"Yleisavain"

Started by Turkale, Thu 09.08.2007 20:50:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Turkale

Tuossa yksi päivä kävi hassusti ja jäivät Ladan avaimet lukittuun takakonttiin. Vara-avaimetkin on luonnollisesti jossain "ryssänpoikien" taskussa, joten tästä meinasi muodostua pieni ongelma. Lopulta kuitenkin selvittiin takapenkin purkamisella.
Vastaavan varalle on kuitenkin hyvä varautua. Joku saattaisi teetättää ne vara-avaimet, mutta ei, en minä. SEHÄN MAKSAA!
Tein tämmöiset:

Materiaalina vanhat rautasahan terät, joka onkin ihanteellinen materiaali tähän tarkoitukseen! Sopivan jäykkä, mutta silti taipuu reilusti katkeamatta ja palautuu alkuperäiseen muotoonsa!

Homma sujuikin yllättävän helposti ja hetkessä aukesikin pihasta neljän auton ovet, skootterin tavaratila ja mopedin virtalukko  ::hihsmoke

Lada muuten oli hankalin aukaista!

paavo

Hyvännäköiset kalut olet veistelly.
Välillä joutuu aikamoisia keksintöjä kehittämään autoon päästäkseen, varsinkin nämä keskuslukolliset tekee eri syistä elämän elämisen arvoiseksi.

Hanzuu

Meidän vanha mazda oli siitä hyvä ku sinne pääsi jäätelötikulla,kymmenpennisellä,ihan millä vaan mikä vain reikään mahtui  :psycho:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Rudolf Käki

1980-2023
In Memoriam.


Lexa

Eipä se valmistus vielä mitään, mutta jos osaa käyttääkin.... :good:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Turkale

Innostuin taas laittamaan dremelin laulamaan ja pyöräytin parit tiirikat sekä taoin vähän järeämmän vääntimen.


Siinä näkyy kärjet vähän lähempää



http://www.toool.nl/bumping.pdf Tuokin on aika mielenkiintoinen tekniikka, joutuu vaan hankkimaan avainaihiot erikseen joka lukkotyypille.

jiidee

Tuon takia olen puhdistanut lukot notkealla öljyllä ja käyttänyt sen jälkeen omaa avainta sisällä lukossa useita kertoja että sylinterit notkistuvat ja lisäksi on laadukas hälytin.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Olisi kyllä hauska oppia käyttämään noita vehkeitä. :jepso:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview