Neppari

Started by juuso, Sat 17.05.2008 21:01:09 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

juuso

Irtosi aamusti, kun osui autoon. Koko päivän olin ilman nepparia ja tunsin itsen oikean rinnan kohdalta alastomaksi. En tiedä mistä neppareita voi ostaa, joten päätin korjata sen itse. Ihan itse :nykytaide:

Kuva 1  Työkaluja löysin. päätin käyttää tommoisia niittijuttuja.



Kuva 2  Vähän poraamista ja kaljaa ja homma etenee. Poraamisesta ei ole kuvaa ja hyvä niin, kun se ei ole kaunista katsottavaa, kun iso mies itkee :cray:



Kuva 3  Tunnin aherruksen jälkeen se pysyy sittenkin. :jippii: Kiinni sitä ei saa, mutta se nyt on sivu seikka, kunhan näyttää edes ehjältä :drag:


Eli kaikkea kivaa voi väsätä, jos vain on kaljaa ja elämää ei. Ainiin ja jotain työkaluja.
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

nyyyps

Vasaralla paikalleen pieksettäviä neppareita löytää yleensä kangaskauposta, joskus on markettien käsityötarvikehyllyissäkin. Näin niinkus vastaisuuden varalle. :good:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

juuso

Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 21:22:53 (UTC+0300)
Vasaralla paikalleen pieksettäviä neppareita löytää yleensä kangaskauposta, joskus on markettien käsityötarvikehyllyissäkin. Näin niinkus vastaisuuden varalle. :good:
:blink: Kangaskauppa?
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

paavo

Suutariltakin saa lyöntiniittejä :jees:
Niitä on melkein joka marketin liepeillä.
Popniiteillä olen korjaillut naulareppua, johon tarkoitukseen olen hankkinut oikein XXL niittejä

nyyyps

Quote from: juuso on Sat 17.05.2008 21:34:27 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 21:22:53 (UTC+0300)
Vasaralla paikalleen pieksettäviä neppareita löytää yleensä kangaskauposta, joskus on markettien käsityötarvikehyllyissäkin. Näin niinkus vastaisuuden varalle. :good:
:blink: Kangaskauppa?
Akkojen juttuja :jepso: Niinku minun esmes.
Akat on niitä joilla on tissit.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


paavo

Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 22:02:29 (UTC+0300)
Akat on niitä joilla on tissit.
Näin elintason noustessa ei ole tisseihin katsomista, täti voi olla setä.

juuso

Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 22:02:29 (UTC+0300)
Quote from: juuso on Sat 17.05.2008 21:34:27 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 21:22:53 (UTC+0300)
Vasaralla paikalleen pieksettäviä neppareita löytää yleensä kangaskauposta, joskus on markettien käsityötarvikehyllyissäkin. Näin niinkus vastaisuuden varalle. :good:
:blink: Kangaskauppa?
Akkojen juttuja :jepso: Niinku minun esmes.
Akat on niitä joilla on tissit.
Just, nyt alkaa hahmottua. Asuin joskus semmosen kanssa, mutta siihen aikaan tämmöiset hommat hoitui vähän niinkuin itsekseen :bounce:
"Älkäämme surko sitä, mitä meillä ei ole. Surkaamme sitä, mitä meillä on."  - Alivaltiosihteeri

Thrash

Quote from: kulli paavo on Sat 17.05.2008 22:26:41 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Sat 17.05.2008 22:02:29 (UTC+0300)
Akat on niitä joilla on tissit.
Näin elintason noustessa ei ole tisseihin katsomista, täti voi olla setä.
Miksei mulla ole :kerpele: Oon kateellinen kaikille troo läskeille joilla sellaset on

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview