Bemari (pienimunaisten homojen kokoontumisajot)

Started by Kastori, Thu 01.06.2006 00:32:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori

eihän se aito olekaan jos siihen avolava väsätty perään... mutta ei tuo kyllä mulle näytä photoshopatulta.. :blink:

Wolfwoman


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Neponen

kyl mä Bemarin ehkä ensi autoks ostan syyt: Saksalainen, takapotku, löytyy osia kaverilta ja sit Bemari näyttää Kalliilta  :nykytaide:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

kaustinen

Quote from: worm75 on Fri 06.07.2007 09:34:29 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Sun 04.03.2007 12:50:35 (UTC+0200)
eihän se aito olekaan jos siihen avolava väsätty perään... mutta ei tuo kyllä mulle näytä photoshopatulta.. :blink:
Melkein sanoisin kanssa, että on ollut tekijämiehiä, jos ton Photoshopilla on tehnyt... Eipä silti, näppärä käsistään sekin, joka EHKÄ tuon on oikeasti rakentanut....
Eiköhän toi oo oikeasti rakennettu.  :think:
Muut menivät aidan yli, Muhammad Ali.


Kastori

Quote from: kaustinen on Sat 07.07.2007 07:45:18 (UTC+0300)
Quote from: worm75 on Fri 06.07.2007 09:34:29 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Sun 04.03.2007 12:50:35 (UTC+0200)
eihän se aito olekaan jos siihen avolava väsätty perään... mutta ei tuo kyllä mulle näytä photoshopatulta.. :blink:
Melkein sanoisin kanssa, että on ollut tekijämiehiä, jos ton Photoshopilla on tehnyt... Eipä silti, näppärä käsistään sekin, joka EHKÄ tuon on oikeasti rakentanut....
Eiköhän toi oo oikeasti rakennettu.  :think:
no on :kahvi:

Neponen

Kyl toi aito on mut olis voinu jättää orkkis muotoon auto paran tai laittaa alle 24 tuumaset alut spinnereillä ja vihreet alusta neonit sekä takasiiven.  :mosh:
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Kastori


Neponen

"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Kastori


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview