News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Poikaystävä haluaa seksiä - minä en

Started by Sir Sika, Mon 06.03.2006 15:25:36 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Poikaystävä haluaa seksiä - minä en
Ilmianna »
woodooman
06.3. 15:16:57
viesti 1 / 5
Niin, siinäpä se ongelma onkin. Me olemme poikaystäväni kanssa seurustelleet jo yli vuoden, ja olemme harrastaneet seksiä molempien vapaasta tahdosta. Nyt on tullut "pieni" ongelma..

Minua ei haluta läheskään yhtä usein kuin poikaystävääni. Varsinkin, kun oli loma, aloin kyllästyä ainaiseen "naidaanko?" -kysymykseen.. Olen vaan niin hyväsydäminen poikaystävälleni, että annan hänelle. Onneksi viimeisinä neljänä päivänä sain sanottua ei. Eli viime kerrasta on nyt neljä päivää, ja näen poikaystäväni seuraavan kerran perjantaina.

Poikaystäväni on aika "hassu", hän alkaa mököttämään, jos en halua naida. Viimekin yönä rupesi jotain urputtamaan (en oikein saanut selvää) ja nukuttiin sitten yö selät toisiin päin.

Eniten minua hermostuttaa, että jos minua ei haluta perjantaina, niin poikaystäväni alkaa heti valittamaan minulle. Perinteistä on, että sitten valitetaan siitä, miksi seurustelen hänen kanssaan jos en halua seksiä, hän on muka niin oksettava, minun pitäisi vaihtaa poikaystävä johonkin parempaan jonka kanssa haluaisin naida..

En oikein tarkkaa syytä tiedä, miksi en halua. Ehkä siksi, koska en IKINÄ saa minkäänlaista seksuaalista tyydytystä. En ikinä. Vain muutaman kerran jollain muulla hyväilytavalla. Poikaystäväni ei ikinä jaksa viritellä minua, hän haluaa vain mennä asiaan.. Joskus tuntuu, ettei suhteemme ole poikaystäväni puolesta kuin seksiä. Hän väittää aina toista, vannoo rakastavansa minua jne. Ja on vannonut, ettei IKINÄ voisi pettää YHTÄÄN KETÄÄN. Hän ei ole seurustellut minua ennen kenenkään kanssa. Hän vain on muuten niin ihana, mutta tuo seksi onkin ongelmamme.

Ja iät on; minulla 15, poikaystävä täyttää kesällä 17.

Toivottavasti saitte jotain selvää tästä jutusta, ja voisitte auttaa:)
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Masa

Jahas olemme saaneet yhden 17-vuotiaan alati kasvavaan joukkoomme.
Miksi sillä pitäisi olla hauskempaa, kuin meillä muillakaan.  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

sorza

poikaystävähän on aivan normaali...mut miks poikkis sentään saa... ::hihsmoke hän on meihin verrattuna erillainen :shock:


jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


Nuuka

Quote from: D-udeson on Mon 15.01.2007 12:44:54 (UTC+0200)
omituinenpihtari  :lach: :lach: ei JOKA päivä anna
Mitenköhän Kastorilla ja Päkällä? Onkohan niilläkin aina joka päivä!! JOKA PÄIVÄ!! :think:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

D-ude

Quote from: Nuuka on Mon 15.01.2007 16:19:25 (UTC+0200)
Quote from: D-udeson on Mon 15.01.2007 12:44:54 (UTC+0200)
omituinenpihtari  :lach: :lach: ei JOKA päivä anna
Mitenköhän Kastorilla ja Päkällä? Onkohan niilläkin aina joka päivä!! JOKA PÄIVÄ!! :think:

paha... pitäisi haastatella päkää :think: kun vain osaisi bääähkiä
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Kastori


Nuuka

Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview