Alle 3,5-tonniset punnitaan neuvolassa

Started by omglolnoob, Tue 08.04.2008 16:53:17 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

paavo


IsoPahaJolppi

 :sorry: kun tää taivaanvanha hp-n 935 tikikamera ei anna parempaa laatua
Tässä heti perään samasta paikasta toinen kiihdytys n.36t kuormalla (~58,5t kok.painolla)
miessiis man-diesel on janoinen...
http://www.megaupload.com/fi/?d=SD9DHDLF ja tässäkin pätkii äänet  :kerpele:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Oliko tuo ylempi vide viipurin portin kohalta :bounce:
ja oliko auti scaania :bounce:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

#13
Quote from: koppis on Fri 11.04.2008 13:20:04 (UTC+0300)
Oliko tuo ylempi vide viipurin portin kohalta :bounce:
ja oliko auti scaania :bounce:
Siitähän se peukun risteyksestä, ja ajokki oli miehekäs man-diesel  :jepso:
kun sillähän minä tuota mies- lisäystä niihin tungenkin koko ajan, että joku edes luulisi minun olevan jotenkin fiksu  :sorry:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 11.04.2008 13:31:15 (UTC+0300)
Quote from: koppis on Fri 11.04.2008 13:20:04 (UTC+0300)
Oliko tuo ylempi vide viipurin portin kohalta :bounce:
ja oliko auti scaania :bounce:
Siitähän se peukun risteyksestä, ja ajokki oli miehekäs man-diesel  :jepso:
kun sillähän minä tuota mies- lisäystä niihin tungenkin koko ajan, että joku edes luulisi minun olevan jotenkin fiksu  :sorry:
oliha minun pitäny tajuta :doh: ei näin aamu jumituksessa oikein meinaa tajuta :sorry:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.


IsoPahaJolppi

  :think: Sitä ollaan tultu varmaankin monen monituista kertaa vastakkain  :moi: , ja tiedä vaikka olisimme istuneet joskus jossain rekkamiespaarissakin :kahvi:  samaan aikaan...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

paavo

Tänään kävi viimeisiään vetelevä kaania piiitkällä välitelikärryllä villoja tuomassa.
Joka paikka jumitti laidoissa, ihmettelin kunka seinäpressun rullaus toimi niin hyvin(veivillä). ::hihsmoke
Kuski kusi hunajaa lähtiessä, piti mennä keskelle Helsinkiä telakalle koko rysän kanssa

IsoPahaJolppi

 :jees: Joskus se elämä on kovaa, mutta toisaalta ei ole elämää ilman kovaa.
Sinne telakalle on ainakin -90 luvun puolella ollut ihan vinkeätä taivutella, siinä piti olla lehmän hermot, ettei tullut jännäkakkaa housuun...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

koppis

Quote from: IsoPahaJolppi on Fri 11.04.2008 19:48:20 (UTC+0300)
  :think: Sitä ollaan tultu varmaankin monen monituista kertaa vastakkain  :moi: , ja tiedä vaikka olisimme istuneet joskus jossain rekkamiespaarissakin :kahvi:  samaan aikaan...
minulla on tämmönen lähi linja... Jos haminan satamassa liikuskelet tai jossain kotkassa niin sitte ei mikää mahdottomuus ole
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

IsoPahaJolppi

 :jees: Onhan ne kaikki rahtisatamat siitä kulmilta tullut kierreltyä, ja kuuluvat kyllä jokaviikkoisiin ajankulutuskohteisiin.
Viime aikoina on ollut vähempi tuota haminassa käyntiä, metsäteollisuuden satamajärjestelyistä johtuen...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview