News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

paavo

No kun minä en tarvitse monikulttuurista maata.
En koe saavani siitä mitään etua, mitä hyötyä mulle on jos tuohon kylälle majoittuu lauma sopuleja?
Vaikka tekisivät töitäkin.

Tuppikulli

Espanjalaisten tyttöjen käyttämät huomioliivit näyttivät tältä.
                                               
                                                               

Jarre

Työtä tekemään olen tervetulottamassa.....tekevät monenlaista yhvää sapsukaa ja ulkomaalaisia tiedemiehiä tarvitaan kanssa avartamaan ajatusmaailmaa  :jees:

Mut toi sosiaalinen maahanmuutto ärsyttää...kukaan halua tai osaa hoitaa sitä kotouttamista kunnolla ni miksi vitussa pitää kynsin ja hampain pitää kiintiöistä kiinni...eka noi hommat kuntoon ja vasta sitten porukkaa tänne....ja varmistetaan että on työhalukkuutta kanssa  :jees:

Tosin mulla on mielipide että paljon kutsutaan ulkomailta porukkaa tekemään halpatöitä....pysyykin halpatöinä kun vironpoika tekee 1/3 palkalla paremmasta tietämättään  :jees:
Carpe Natem

Dimmu Burger

Maahanmuutto tai kansainvälisyys eivät vaadi monikulttuurisuutta.
Quote from: jomppa on Mon 17.01.2011 21:21:48 (UTC+0200)
Niille jotka keuhkoavat vaahto suussa siitä että rajat kiinni ja ei yhtään ulkomaalaista tänne(persujen kannattajat).
Enpä muuten muista koskaan kuulleeni kenenkään oikeasti tahtovan rajoja kiinni ja estävänsä kaikkien ulkomaalaisten pääsyn Suomeen.

Tylsää toistella näitä samoja juttuja, tämä aihe alkaa kyllästyttää jo.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

jomppa

Moni Suomalainen menee Norjaan samalla tavalla ja sitä päinvastoin vain kadehditaan täällä :think:
Pattaya - Luojan anteeksipyyntö länsimaisista naisista.



Löylyttäjä

Quote from: --Jarre-- on Mon 17.01.2011 21:31:33 (UTC+0200)
Työtä tekemään olen tervetulottamassa.....tekevät monenlaista yhvää sapsukaa ja ulkomaalaisia tiedemiehiä tarvitaan kanssa avartamaan ajatusmaailmaa  :jees:

Mut toi sosiaalinen maahanmuutto ärsyttää...kukaan halua tai osaa hoitaa sitä kotouttamista kunnolla ni miksi vitussa pitää kynsin ja hampain pitää kiintiöistä kiinni...eka noi hommat kuntoon ja vasta sitten porukkaa tänne....ja varmistetaan että on työhalukkuutta kanssa  :jees:

Tosin mulla on mielipide että paljon kutsutaan ulkomailta porukkaa tekemään halpatöitä....pysyykin halpatöinä kun vironpoika tekee 1/3 palkalla paremmasta tietämättään  :jees:
Kävi muuten hassusti tässä eräs päivä, eestin pojat sai samasta työstä enemmän palkkaa kuin minä :psp:

Jarre

Quote from: Löylyttäjä on Mon 17.01.2011 21:44:57 (UTC+0200)
Quote from: --Jarre-- on Mon 17.01.2011 21:31:33 (UTC+0200)
Työtä tekemään olen tervetulottamassa.....tekevät monenlaista yhvää sapsukaa ja ulkomaalaisia tiedemiehiä tarvitaan kanssa avartamaan ajatusmaailmaa  :jees:

Mut toi sosiaalinen maahanmuutto ärsyttää...kukaan halua tai osaa hoitaa sitä kotouttamista kunnolla ni miksi vitussa pitää kynsin ja hampain pitää kiintiöistä kiinni...eka noi hommat kuntoon ja vasta sitten porukkaa tänne....ja varmistetaan että on työhalukkuutta kanssa  :jees:

Tosin mulla on mielipide että paljon kutsutaan ulkomailta porukkaa tekemään halpatöitä....pysyykin halpatöinä kun vironpoika tekee 1/3 palkalla paremmasta tietämättään  :jees:
Kävi muuten hassusti tässä eräs päivä, eestin pojat sai samasta työstä enemmän palkkaa kuin minä :psp:
Kävipäs prkl  :psycho:
Carpe Natem

Dimmu Burger

Quote from: jomppa on Mon 17.01.2011 21:43:11 (UTC+0200)
Moni Suomalainen menee Norjaan samalla tavalla ja sitä päinvastoin vain kadehditaan täällä :think:
Olen monesti nähnyt valkoisen auton ajavan kotini ohitse. Liittyyköhän se tähän aiheeseen :think:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

Jarre

Quote from: jomppa on Mon 17.01.2011 21:43:11 (UTC+0200)
Moni Suomalainen menee Norjaan samalla tavalla ja sitä päinvastoin vain kadehditaan täällä :think:
Mitäs tapaa nyt tarkoitat  :think:
Carpe Natem

nyyyps

Quote from: Dimmu Burger on Mon 17.01.2011 21:46:15 (UTC+0200)
Quote from: jomppa on Mon 17.01.2011 21:43:11 (UTC+0200)
Moni Suomalainen menee Norjaan samalla tavalla ja sitä päinvastoin vain kadehditaan täällä :think:
Olen monesti nähnyt valkoisen auton ajavan kotini ohitse. Liittyyköhän se tähän aiheeseen :think:
En tiiä. Paskahommia tekevät ja syrjitään, aivan kuin olisivat ulkomaalaisia.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview