News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Kebabohjeet

Started by Dimmu Burger, Fri 15.06.2007 23:59:15 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Esinahka-Einari

Missä vitun mun maailmassa :psylach:
Ja mistä sinä tiedät, että kaikissa Suomessa tehdyissä kebablihoissa on tuota? Oletko käynyt kysymässä jokaiselta?

Örtzi

Kaveri tuota työkseen sotki, parissakin eri paikassa. Tukkutavaraahan tuo liha on, aika harvassa paikassa se itse tehdään.   :kahvi: Liha on pääsääntöisesti nautaa, lammasta seassa saattaa olla hiukan. Possua ei yhtään. . Ja edelleen,  mikä siitä aromisuolasta huonoa tekee?
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Esinahka-Einari

Teollinen maku :jees: Makuasioita, mutta minun juttunihan oli osittain myös läppää :jees:

nyyyps

Kaikki, jotka käyttää makkarakeittoja ja perunamuuseja yhtään mitään muuta maustetta kuin aromisuolaa, on huonoja ihmisiä. :jees:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori

#94
tarkoititko makkarakeittoihin ja perunamuuseihin.. ja ovat.. huonoja.. :serlokkismoke:


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


Örtzi

Quote from: Esinahka-Einari on Sun 12.10.2014 16:13:56 (UTC+0300)
Teollinen maku :jees: Makuasioita, mutta minun juttunihan oli osittain myös läppää :jees:
Selvä.  :jees:
Quote from: nyyyps on Sun 12.10.2014 16:21:38 (UTC+0300)
Kaikki, jotka käyttää makkarakeittoja ja perunamuuseja yhtään mitään muuta maustetta kuin aromisuolaa, on huonoja ihmisiä. :jees:
Pitää olla chilimaustetta myös.  :jees:
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Susey

"massasta (ei Felipe vaan jauheliha"


Nyt sai nauraa ääneen :psylach:

Susey

Olis pitäny kyllä sotkea pidempään, ei saa käsin vaivaamalla riittävän tasaista mönjää siitä lihasta. Sauvasekoitinta voisi kokeilla ensi kerralla.. :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview