Voorumin karppaus-kulinaristi-intoilijat

Started by Kumimuna, Tue 10.01.2012 22:13:55 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jta

Kyllä se muodissa mahtaa olla vaan siitä ei vaan meuhkata enää niin paljoa. Tosin maanantaina kaupassa pari naista puhu kovasti kun jonkun mies oli alkanu karppaamaan eikä enää mikään oo vaivannu sen jälkeen kuulemma. Muutenkin vitutti siinä ihmisten keskellä seisoskella jonossa niin meinas alkaa otta suoni pullistuun kun siinä kälättivät isoon ääneen.

NaiNeN

Minun on ollu pakko vähentää taas hiilareita, kroppa vain ei tykkää niistä  ::nsmoke
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Kisu

Quote from: NaiNeN on Thu 12.07.2012 08:56:27 (UTC+0300)
Minun on ollu pakko vähentää taas hiilareita, kroppa vain ei tykkää niistä  ::nsmoke
Sama täällä, tekevät olonkin jotenkin veteläksi  :kerpele:

GILlian

Ihe olen huomannut aivan käsittämättömän eron siinä, että jos syön vaikka kanaa riisillä..järkky olo. Jos syön sen kasviksilla, ei ongelmaa. Pottumuusi on yksi pahimmista..aina vatsa sekasin. Jos syön karkkia vaikka ihan pari joka päivä, ei se ole niin paha kun jos syön pastaa ja pullaa ja lettuja...vatsa on pinkeä pallo ja olo sen mukanen.
Olen nyt jättäytynyt poies siitä suurimmasta karppauksesta..tämä n.7kg nyt lähteny ni höllään. En edelleenkään syö juurikaan mitään viljajuttuja..paitsi 100% ruishapankorppua..ja gluteiinitonta mysliä. Se on hyvää. ei ole yhtään niin turvonnut olo. Eikä enää tarvihe painoa niinkään pudottaa, jos vähän vaan oloa paremmaksi.

NaiNeN

Quote from: Kisu on Thu 12.07.2012 10:26:55 (UTC+0300)
Quote from: NaiNeN on Thu 12.07.2012 08:56:27 (UTC+0300)
Minun on ollu pakko vähentää taas hiilareita, kroppa vain ei tykkää niistä  ::nsmoke
Sama täällä, tekevät olonkin jotenkin veteläksi  :kerpele:
Just semmonen vetelä ja turvonnu  :sorry:
Ja mullakin tuntuu että jos sokeria syöpi, niin hetikohta hiivatulehusta pukkaa :sdfg:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


Señorita iCola

Pyttipannua tässä paistelen, saan ebola-oireita jos laitan jotain vihreää lautaselle  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Tuo on kyllä huomattu että jos pottuja, riisiä tai makaronia syö enemmän niin alkaa syönnin päälle nukuttaan aivan tuhottomasti. Pahimmillaan tekee melkein huimauksen kaltaisia oireita kun enemmän syö kerralla. Lihaa jos enemmän syö niin ei ole mitään tuollasia vaikutuksia. Tulee melkeinpä tahattomasti karpattua kun pottuja ei tule syötyä juuri ollenkaan nyt kun saa yksin oleilla kotona. Riisiä ja makaroniakaan tulee aika harvoin laiteltua kun on laiska niitäkään keittämään. Olo on kieltämättä ollu parempi tuon myötä eikä oo pötsikään niin sekasin ollu.

NaiNeN

Otat Jta siihen vielä jotain kasvista lihalle kaveriksi, niin kummasti olo kohenee ja kevenee  :jepso:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.


Kumimuna

Mie en suostu enää edes maistamaan perunaa, ko ei se ees maistu miltään ja turvottaa
vaan ja tekee paskan olon. Paistetut rehut on paljon maukkaampia ja olo on jatkuvasti
paljon parempi :jees:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview