Yleistä keskustelua tietokoneista ja niiden komponenteista

Started by ukko, Thu 07.04.2011 09:15:37 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: =Juku= on Sun 29.01.2017 14:35:15 (UTC+0200)
Quote from: nyyyps on Sat 28.01.2017 14:03:05 (UTC+0200)
Ei tuo nyt vittu voi olla tosi, että VAIKKA MINÄ ALUSTIN KOVALEVYN NIIN SE EI ALUSTUNUT ja nyt siellä on VITTU KOLME WIN7 ASENNUSTA.
3x7=21  sulla on win21
Tietenki. :doh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

KH

Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Ja käyttää yksinkertaisimpaankin operaatioon pitkän ajan, kun nuo kolme riitelevät.  Minulla taitaa tämä kymppi olla sellainen, joka riitelee itsensä kanssa. Jotenkin ei viitsisi palauttaa seiskaksi, mutta jos temppuilee kovin kauan, teen puhtaan seiska-asennuksen
:nunu:

Me first (rules of traffic)

nyyyps

No nyt tuossa käynnistyessä on tarjolla vain kaksi W7:aa, yksi on tämä viimeisin asennus ja toinen on jokin kummallinen tynkä, jonka valitsemalla ei käynnisty mikään.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


jta

Quote from: =Juku= on Sun 29.01.2017 16:51:01 (UTC+0200)
Ja käyttää yksinkertaisimpaankin operaatioon pitkän ajan, kun nuo kolme riitelevät.  Minulla taitaa tämä kymppi olla sellainen, joka riitelee itsensä kanssa. Jotenkin ei viitsisi palauttaa seiskaksi, mutta jos temppuilee kovin kauan, teen puhtaan seiska-asennuksen
:nunu:
Vieläkö sen muka pystyy palauttaan takaisin? Jos pystyy niin teen sen heti tuossa läppärissä. Mä oon täysin vittuuntunut tuohon kymppiin. Siis windowsiin ei jäsen kymppiin.

=Juku=

Minulla on seiskan asennutiedosto tikulla - eiköhän se sieltä onnistune
Poistaa vaikka tuon kiintolevyn jolla kymppi ja sitten asentelee puhtaalle levylle.
Tuosta linuksista on arvaamaton apu silloin?

Me first (rules of traffic)

jta

Hyväksyykö vielä lisenssin? Ite en saanu enää aktivoitua tuolla lisenssillä mikä seiskassa oli käytössä. Pyytää vaan aina uutta. Kymppihän onnistuu aktivoida kun on sidottu laitteistoon.

paavo

Me on saatu soittamalla aktivointikoodeja. Mukavan viattomalle kuulostaa ja kertoilee tarinaa.

Susey

Quote from: jta on Sun 29.01.2017 20:41:36 (UTC+0200)
Kymppihän onnistuu aktivoida kun on sidottu laitteistoon.
Juu ei. Ei onnistunut itsellä kympin aktivointi vaikkei koneessa ollut muuttunut mikään. Aivan vittu käsittämätön taistelu että sai seiskan takaisin tuon syövän jälkeen.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview