Huawei

Started by Señorita iCola, Fri 06.05.2016 14:42:06 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

En mie halua lankapuhelinta vaan nykyaikasen matkapuhelimen. On vain perse edellä puuhun menemistä, että akkukesto ei ole nykyaikaa. :umn:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Läppärissä kestää akku vain muutaman tunnin kun käyttää samaan malliin, miksei näitäkään oo saatu kestämään 30 vuodessa  :psp:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

No mutta onhan siinä tehopainosuhdetta niinku busassa.
En minä sille mitään voi, että huihaissa on akkukesto vain kolmanneksen mitä tuossa vastaavassa windouspuhelimessa. Epäjumalassasi on epäkohta. :umn:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Millä minä ratkaisen tämän ongelman kun akku tyhjenee muutamaan tuntiin kun haluaisin vielä käyttää tätä konetta? Ainiin onhan tässä laturi jonka saa seinään johon tulee sähköä hiilivoimalasta jonka polttoaineen joku neekeri kaivaa afrikassa maan alta. Nerokasta, lataus, en ois ikinä tullut ajatelleeksi  :psp: Tai ostan pöytäkoneen josta menee johto seinään koko ajan, vauuu.
Huihai on täydellinen eikä ole mitään epäkohtia  :pässi:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

nyyyps

Ei ihmiset ole aina roikan päässä, oli aiweiwei tai ei, siinähän se ropleema tulee minun kohalla. Tietenki nyt opintojen aikana vähäsempää on tuo reissaaminen, mutta nyt kun ne on kehittäneet puhelimeen taas hetkiseksi kaikki ominaisuudet, niin kehittäisivät taas akkukeston vastaamaan sitä mitä se on ollut sillon ku viimeksi puhelimeen keksittiin kaikki ominaisuudet, ihan jokainen valmistaja. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


paavo

Sampsunki pudottelee itse sovelluksia ja optimoi virran kulutusta.
Toisin kuin Lumiassa on helppoa sulkea kaikki sovellukset.

Olen vieläkin äimänä miten helppoa voi olla kaiken paskan jälkeen.

nyyyps

Androidissahan on helppo siivota ylimääräset härvelit pois. :jepso:
Silti tämä ostos jäi laimeaksi pettymykseksi, ainoaksi positiiviseksi jäi se, että järkevään hintaan pääsi wp:sta pois.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Kastori


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

jta

Quote from: nyyyps on Sun 08.05.2016 21:23:45 (UTC+0300)
Androidissahan on helppo siivota ylimääräset härvelit pois. :jepso:
Silti tämä ostos jäi laimeaksi pettymykseksi, ainoaksi positiiviseksi jäi se, että järkevään hintaan pääsi wp:sta pois.
Joo ei tarvi kuin avata kehittäjäomituisuudet niin pääsee aika pitkälti poisteleen kaikkea turhaa ja muutenkin säätään jos haluaa säätää. Sitä en tosin tiedä että tekeekö tuo takuulle jotain. Tabletilta sai aika paljon turhaa tauhkaa pois käytöstä.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview