Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

paavo


=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

=Juku=

Jussi ja Jorma oli saunassa. Jussi huomasi, että Jorman elin oli vallan mahtava.
Lopulta Jussi kysyi:
- Anteeksi nyt Jorma, mutta kuinka sinulla voi olla noin iso?
- Ei tässä mitään vitsiä ole. Jo vuosia olen ennen sänkyyn menoa jyskyttänyt vehkeelläni viidesti sängynjalkaa. Siitä se pitää ja kasvaa suureksi ja voimakkaaksi.
Jussi innostui: tätä hän kokeilisi. Tultuaan kotiin hän riisuuntui, otti vehkeensä ja jyskytti sillä viidesti sängynjalkaa. Silloin hänen vaimonsa ynisi puoliunessa:
- Terve Jorma...

Me first (rules of traffic)

paavo



paavo

Kissapupu ihmetteli äiti-pupulta, miksi Hän on kissapupu. "No, kun silloin nuorempana olin vähän villi... Ja oli pimeääkin.. Niin että sinun isäsi on sitten kissa." vastasi äitipupu. Ja tähän kissapupu tyytyi, vakuuttihan äiti-pupu, että hän rakastaa kissapupuaan aivan yhtä paljon kuin muitakin lapsiaan.
Aikaa kului, ja kissapupun veri veti maailmalle. Reippaana ja sosiaalisena se ystävystyi help...osti. Eräänä päivänä tuli omituisen näköinen otus vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen muurahaiskarhu," kuului vastaus.
Jopa on merkillinen maailma, tuumi kissapupu. Melkoisen pimeää on täytynyt olla.
Matka jatkui, ja seuraava otus laahusti vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen hirvikärpänen," vastaus kuului, ja kissapupu oli entistä enemmän ymmällään. Jopa on merkillinen maailma, tuumi kissapupu. Melkoisen pimeää on täytynyt olla, ja tuon äiti on ollut vähintään yhtä villi kuin minunkin.
Ja taas matka jatkui, ja vielä yksi otus laahusti vastaan. "Moi, minä olen kissapupu. Mikäs sinä olet?" "Moi, minä olen poliisikoira!" :psp:

=Juku=


Me first (rules of traffic)

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Jarre

Tytär äidilleen:
Tytär: Äiti, minulla on uusi poikaystävä, naapurin Masa.
Äiti: Mutta hänhän voisi olla isäsi.
Tytär: ikä on mun mielestä vain numeroita
Äiti: En puhunut iästä...
Carpe Natem

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview