News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mitä mieltä olette

Started by Sir Sika, Tue 23.01.2007 10:02:10 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nahkaparturi

Quote from: Kastori on Tue 06.03.2007 13:33:06 (UTC+0200)
Quote from: juuso on Tue 06.03.2007 11:30:11 (UTC+0200)
Quote from: sukkaruppana on Tue 27.02.2007 20:15:09 (UTC+0200)
Quote from: Sir SikaTohtori on Wed 24.01.2007 10:42:41 (UTC+0200)
http://www.demi.fi/forum/lue/Hei_Ottaisin_kantaa_eraaseen_asiaan/204037
:think: tosiasiassa deodorantin (suihkeen) ponnekaasut (propaani tai butaani) ovat kasvihuonekaasuja! Se on vähän kuin iso ja ruma legorakennelma, joka piereskelee taivaalle. Lisäksi siinä on 6 mrd palasta, jonka jokainen ihminen on siihen laittanut. Kaikki eivät vain viitsi ottaa omaansa pois. Itse olen käyttänyt roll-onia jo pitkään, koska porukat on allergisia  ::nsmoke

Tässä on ihan oikea asenne, josta kaikkien pitäisi ottaa mallia. Itsekin otin koiran vain sen takia, koska isä ja äiti ovat koirille allergisia ja anabolisia steroideja olen käyttänyt jo 14 vuotiaasta vain siksi, että äiti kielsi. :good:

Mutten ymmärrä miksi diassaat vertauskuvassasi legoja ja pieremistä. :nono:
Piereminen on terveellistä ja keskiverto pieru sisältää vain noin 7% metaania. Loput on bakteereja, paskaa, typpeä ja vetyä.
Legoja taas voisi jopa kutsu ekologisiksi kestävyytensä puolesta, nehän kestävät isältä pojalle. Ainoa ärsyttävä puoli legoissa on ne näppylät, joita jää aina näkyviin, kun niitä tasaisia paloja ei ole koskaan tarpeeksi. Ehkä negatiivinen asenteesi legoja kohtaan johtuu siitä, että olet törmännyt halpoihin piraattiversioihin, jotka laadultaan eivät mitenkään vastaa aitoja tuotteita. Muttei tästäkään voi syyttää kaikkia kiinalaisia pikkupoikia vain siksi, että puolet ovat tehneet huonolaatuista työtä ylipitkinä työpäivinä nälkäpalkalla. Tai ehkä sulla oli pienenä kaveri joka oli kova piereskelemään ja hajoitti kaikki sun lelut. ::nsmoke
:lach:
lupaava alku uudelta apachelaiselta :lach:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Diver


Odai


Mujeril

Quote from: sukkaruppana on Tue 27.02.2007 20:15:09 (UTC+0200)
Itse olen käyttänyt roll-onia jo pitkään, koska porukat on allergisia  ::nsmoke
Pahinta koulun liikuntatunneissa oli se varusteiden vaihto pukuhuoneessa, kun muut likat veti hien päälle suihkedödöä purkillisen verran. Itse en astmaattisen kaveripiirini vuoksi ole ikinä oppinut ko. tuotetta käyttämään, ja on se itsestäkin miellyttävämpää stickiä käyttää, menee ainakin sinne minne pitää..

Odai

Sillon ylä-asteella poikien pukuhuone. Ei siellä pystynyt hengittämään!  ::hihsmoke

Väh. 3 pulloa ne aina tyhjensi sinne pieneen koppiin... Ei näin.  :nopsu:


Mujeril

Ja vielä kun yläasteikäiset pojat luulee että Axe tuoksuu hyvälle. Ei aatami sitä lemua, koko tuotteen markkinointi pitäisi kieltää, niin helvatan pahalle HAISEE  :kerpele:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview