News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

Ongelmia sängyssä...

Started by Sir Sika, Thu 09.03.2006 16:00:12 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Hanzuu

Suoritus paineita,ensin ei seiso ja sit laukee reisille  ::nsmoke Pitkällisen harjoittelun tuloksena joku päivä se vielä onnistuu  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

paavo


alzku

On hianoo olla Pohojanmaalla!

Susey

Quote from: Puistokemiantohtori on Thu 09.03.2006 16:00:12 (UTC+0200)
Ongelmia sängyssä...
Ilmianna »
Jännä
08.3. 20:15:26
viesti 1 / 11
Eli, mulle ja mun poikaystävälle on tullu ajankohtaseks harrastaa seksiä. Mutta kun ollaan muutama kerta yritetty, niin yhtäkkiä jätkälläni ei seiso. Siis se vaan.... lerpahtaa.... :D Ollaan puhuttu asiasta, ja ongelma kai johtuu siitä, että se ajattelee liikaa, ja kokee jutun suorituksena. Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Jos on, niin miten asia hoitui?


Jäätelötikku kiinnitettynä esimerkiksi ilmastointiteipillä vehkeen varteen auttaa huomattavasti..

tilpehööri

Quote from: Susi on Wed 03.01.2007 19:55:22 (UTC+0200)
Jäätelötikku kiinnitettynä esimerkiksi ilmastointiteipillä vehkeen varteen auttaa huomattavasti..
Mikäs se vitsi olikaan että "ei tänne paareilla tulla"  :think: muistaako kukaan


                                 Be safe at night, sleep with a nurse


Susey

Quote from: tilpehööri on Wed 03.01.2007 20:00:50 (UTC+0200)
Quote from: Susi on Wed 03.01.2007 19:55:22 (UTC+0200)
Jäätelötikku kiinnitettynä esimerkiksi ilmastointiteipillä vehkeen varteen auttaa huomattavasti..
Mikäs se vitsi olikaan että "ei tänne paareilla tulla"  :think: muistaako kukaan
:nopsu: :blink:

D-ude

Quote from: tilpehööri on Wed 03.01.2007 20:00:50 (UTC+0200)
Quote from: Susi on Wed 03.01.2007 19:55:22 (UTC+0200)
Jäätelötikku kiinnitettynä esimerkiksi ilmastointiteipillä vehkeen varteen auttaa huomattavasti..
Mikäs se vitsi olikaan että "ei tänne paareilla tulla"  :think: muistaako kukaan
no tuossahan se tuli jo, paitsi että siinä oli kaksi tikkua, molemmilla puolilla kullia ja teippi ympäri  :think:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Lemmenkeihäs

Tuota jos vaikka sinä runkkaisit vähän poikaa ja sit työnnät sen munan sinne sisään tai jotain. Poikaa saattaa kyllä hävettää sen munakin kysy siltä hävettääkö sitä sen oma mulkku?

Kumimuna

Kax kenkälusikkaa ja pätkä roudarinteippiä ja homma toimii niinku junan klosetti  :psycho:
Horatsu MauMau ::lsmoke

Nemesis

Quote from: Lemmenkeihäs on Sat 10.03.2007 21:20:39 (UTC+0200)
Tuota jos vaikka sinä runkkaisit vähän poikaa ja sit työnnät sen munan sinne sisään tai jotain. Poikaa saattaa kyllä hävettää sen munakin kysy siltä hävettääkö sitä sen oma mulkku?

Sinä = Sir SikaTohtori?

:psycho:
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview