News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Minulla on bisnesidea.

Started by Dimmu Burger, Tue 14.09.2010 20:53:55 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dimmu Burger

Yritykseni pukisi villieläimille ihmisten vaatteita ja kuljettaisi niitä ns. ihmisten ilmoille. Tahtoisin edes kerran elämässäni nähdä kun toppatakkiin pukeutunut jääkarhu istuu vuoristoradassa. Itselleni hommaisin myös kengurun. Kenguru olisi aina pelkääjän paikalla ajaessani autoa humalassa. Tahtoisin nähdä poliisin ilmeen kun kuskiksi paljastuukin aurinkolaseihin ja lippikseen pukeutunut kenguru. Ei tässä muuta, tahtooko joku muu kertoa ajatuksistaan?
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

spuge

Lisätään tuohon vielä,etsi,bongaa ja ammu villielukka.Vapaa metsästyslupa kaikille  eikä haittaa jos raato paljastuu naapurin karvapääksi  :psycho:

Dimmu Burger

#2
Tarkoitus olisi pitää nämä eläimet hengissä. En sentään halua pelotella pikkulapsia laittamalla kuolleen karhun vuoristorataan.

Yksi mielenkiintoinen kokeilu olisi myös laiskiaisten laittaminen törmäilyautoihin. En ole koskaan kuullut kun laiskiainen nauraa.

E:Kuvitelkaa kun tämä symppis nauraa ja törmäilee lajitovereihinsa propellihattu päässä.

Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

[:]Kylkiluu[:]

Jostakin syystä ajatus pyjamaan puetuista villisioista peilitalossa huvittaa minua  :jepso:

IsoPahaJolppi

 :think: Jostain syystä minua alkaa pikkuhiljaa mietityttämään maamme avohoidon ja avohoitopotilaiden tilanne... :psp:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


Dimmu Burger

Quote from: Kylkiluu on Tue 14.09.2010 21:12:29 (UTC+0300)
Jostakin syystä ajatus pyjamaan puetuista villisioista peilitalossa huvittaa minua  :jepso:
Seepra soluttautuu vankilaan raidallisessa pyjamassa :think:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

nyyyps

Mie tahtosin nähä sivettikissat smokissa, ja ne paskois semmoseen pottaan jossa on kullatut reunat ja sitten jeevekset noukkis niistä kakoista kahvinpavut semmosilla valkosilla jeeveshanskoilla.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Quote from: burger king on Wed 15.09.2010 14:44:08 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Tue 14.09.2010 21:12:29 (UTC+0300)
Jostakin syystä ajatus pyjamaan puetuista villisioista peilitalossa huvittaa minua  :jepso:
Seepra soluttautuu vankilaan raidallisessa pyjamassa :think:
Totta  :think:
Ja norsu karkaa sieltä naamioituneena norsuksi

Dimmu Burger

Quote from: Kylkiluu on Wed 15.09.2010 15:38:57 (UTC+0300)
Quote from: burger king on Wed 15.09.2010 14:44:08 (UTC+0300)
Quote from: Kylkiluu on Tue 14.09.2010 21:12:29 (UTC+0300)
Jostakin syystä ajatus pyjamaan puetuista villisioista peilitalossa huvittaa minua  :jepso:
Seepra soluttautuu vankilaan raidallisessa pyjamassa :think:
Totta  :think:
Ja norsu karkaa sieltä naamioituneena norsuksi
Ja jatkaa posliinikauppaan pukeutuneena vaasiksi. Tästäpä tulikin mieleeni tämä :kez:
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

nahkaparturi

Miulla olisi vähän toisinpäin toimiva idea. Siinä immeisiä laitettaisiin vain luontaisen karvapeitteensä ja rasvakerroksen kanssa erilaisiin elinympäristöihin (pohjois-karjalan korpeen, itä-siperian tundralle, itä-afrikan savannille, pohjois-atlantille jne.) ja niiden selviytymistä luonnossa sitten seurattaisiin kaikenlaisilla piilotetuilla kamera virityksillä. Jossain vaiheessa voisi sitten avata maksullisen palvelun, jossa villiintyneitä immeisiä pääsisi mehästämään joko perinteisesti tai sillä uusmuotisella catch and release-tavalla. Nuo luontoon laskettavat yksilöt valittaisiin vielä täysin sattumanvaraisesti ja otettaisiin kiinni ja päästettäisiin luontoon ilman mitään ennakkoinformaatiota.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview