News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Kaksplus pillut

Started by peter, Mon 26.07.2010 10:34:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Tirppa

 :blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:

Morgan

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 16:27:42 (UTC+0200)
Näin vanhana sitä ei tartte enää siihen tarkotukseen johon se on keksitty eli lasten synnyttämiseen...ja toisaalta, ei ainakaan mun mies oo siitä pätkääkään kiinnostunut joten ihan turha kapistus ja aivan vitun ruma kin kaiken lisäks.  ::hihsmoke

No teilläkin menee sitten vitun aika ihan hukkaan  ::hihsmoke
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin


Memme

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 17:37:35 (UTC+0200)
:blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:
Meillä on seuraava merkkipaalu 15 yhdessä... Josta 13 naimisissa..  OHHOH..  :shock:

Mut ei mun mies vaadi et mun pitäs ottaa suihin.. Ei kuulemma jaksa kiinnostaa mikään seksuaalinen asia nykyisin   ::osmoke
Millähän sen halut sais herätettyä   :serlokkismoke:
Sen mä tiedän et aikaa se tarvii  ::nsmoke  Mä jaksan odottaa vaikka maailman tappiin!!!

Atomisaattori

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 17:37:35 (UTC+0200)
:blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:
::osmoke :shock:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


Tirppa

Quote from: Liekki on Sun 21.11.2010 18:29:14 (UTC+0200)
Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 17:37:35 (UTC+0200)
:blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:
::osmoke :shock:
Juu...seitsämään vuoteen en oo saanu ku kerran...n. 4 vuotta sitten.  :facepalm:

Atomisaattori

#46
Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 18:32:00 (UTC+0200)
Quote from: Liekki on Sun 21.11.2010 18:29:14 (UTC+0200)
Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 17:37:35 (UTC+0200)
:blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:
::osmoke :shock:
Juu...seitsämään vuoteen en oo saanu ku kerran...n. 4 vuotta sitten.  :facepalm:
Eilen viimeksi, ja viime viikkoa en taida viitsiä edes kertoa  :blink:

Tosin oli tuon suhteen aika hiljaista monta vuotta kunnes tuo innostui pari viikkoa sitten :jepso:

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Tirppa

Mä en edes muista mille sen tuntuu...varmaan ollu ihanaa koskapa se mielessä pyörii koko ajan... :blink:

Morgan

Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 18:32:00 (UTC+0200)
Quote from: Liekki on Sun 21.11.2010 18:29:14 (UTC+0200)
Quote from: Tirppana on Sun 21.11.2010 17:37:35 (UTC+0200)
:blink: mä olen ton kundin kanssa ollut 5 vuotta ja kerran suostui suuseksiä antaan mulle...Ihme tyyppejä. Kyllä ne perkele itte on vailla. :kahvi:
::osmoke :shock:
Juu...seitsämään vuoteen en oo saanu ku kerran...n. 4 vuotta sitten.  :facepalm:

:shock: :nopsu: Melko harvakseltaan
Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview