News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Täytyy saada lisää munaa!

Started by Lexa, Fri 07.09.2007 19:41:33 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lexa

Lisää munaa
moi oon 15 vuotias tyttö joka on koukus munaan!! mun pitää saada sitä joka päivä paistettuna, keitettynä ja joskus kokkelinaki... mut mun poika kaveril ei oo tarpeeks munaa ni mun pitää aina ostella kaupast kaikkii munii.. viiriäisen munii, kanan munii, sit oon koittanu strutsin munaaki mut se oli jo liian iso :( mistä mä saisin lisää munaa??!

ja sit toinen juttu on se et kun mä imen poika kaverin munaa niin sielt tulee valkuaiset ulos, mut mä tykkään keltuaisest!! miten vitus mä saan ne keltuaiset sielt ulos?!?!!

eggdrop-89

http://teinienpalsta.blogspot.com/2004/09/lis-munaa.html  :psp:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Masa

Tuonhan voisi kutsua Apachelle. Kyllä se täältä apua ja ohjeita saisi  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Miaukatti


*Pimiä katti*

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:



misterjonne

Tuol on muuten aika hyvää läppää ko lukee vähä pitempää :jippii:

tikru19

sillälailla  :lach: ei muuta ku imee tarpeeksi intohimoisesti niin kyllä sieltä jossain vaiheessa tulee jotain mistä toikin tykkää  :lach:

paavo

Niinq näin ::osmoke


Lukijan kysymys
Hei!

Olen 29-vuotias myöhäispuberteetikko Uudeltamaalta. Haluaisin, ettette julkaisisi kirjettäni, sillä asiani on hyvin arkaluontoista ja olen altis itsetuhoon jos sukulaiseni tai ystäväni saavat tietää ongelmastani. Toivon, että vastaatte kirjeeseeni henkilökohtaisesti. Ohessa kirjekuori, jossa on osoitteeni ja 500 markkaa vaivastanne. Noin kaksi vuotta sitten, vieraillessani rippikouluryhmäni seurassa Olkiluodon ydinvoimalassa, minua puraisi radioaktiivinen hämähäkki. Siitä lähtien olen hyppinyt yö toisen jälkeen talojen katoilla ampuen "seittiä" ohikulkijoiden niskaan. Nyt seittivarastoni alkaa olemaan lopussa ja tunnen pistävää kipua nivusissani laukaistessani seittirihmaston. Miten siis voin suurentaa seittituotantoani?

kunnioittaen,

Petter Parkinson
Vastapallokuja 6 c 19
00101 Hämeenlinna
puhelin: 040-xxxxxxx
e-mail: peter.parkinson@sek.si


Toimituksella ei ole mitään vitun hajua, mitä tälle friikille pitäis tehdä.

Neponen

Quote from: kulli paavo on Thu 20.09.2007 21:48:43 (UTC+0300)
Niinq näin ::osmoke


Lukijan kysymys
Hei!

Olen 29-vuotias myöhäispuberteetikko Uudeltamaalta. Haluaisin, ettette julkaisisi kirjettäni, sillä asiani on hyvin arkaluontoista ja olen altis itsetuhoon jos sukulaiseni tai ystäväni saavat tietää ongelmastani. Toivon, että vastaatte kirjeeseeni henkilökohtaisesti. Ohessa kirjekuori, jossa on osoitteeni ja 500 markkaa vaivastanne. Noin kaksi vuotta sitten, vieraillessani rippikouluryhmäni seurassa Olkiluodon ydinvoimalassa, minua puraisi radioaktiivinen hämähäkki. Siitä lähtien olen hyppinyt yö toisen jälkeen talojen katoilla ampuen "seittiä" ohikulkijoiden niskaan. Nyt seittivarastoni alkaa olemaan lopussa ja tunnen pistävää kipua nivusissani laukaistessani seittirihmaston. Miten siis voin suurentaa seittituotantoani?

kunnioittaen,

Petter Parkinson
Vastapallokuja 6 c 19
00101 Hämeenlinna
puhelin: 040-xxxxxxx
e-mail: peter.parkinson@sek.si


Toimituksella ei ole mitään vitun hajua, mitä tälle friikille pitäis tehdä.

::osmoke
"A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."

Arathon

Ahdistaa kyllä lukea tämänikäisena noita tosissaan kirjoitettuja  ::osmoke Sitä todella on tuollaisiakin kanssaihmisteni joukossa  :blink:
Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview