News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Vaunut ja muu ystäviin liittyvä

Started by paavo, Fri 18.06.2010 22:28:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Pokerface

Taitaa olla aivovaurio etenemässä.. vaunukuume taas päällä  :okahvi:

jta

Jatkuvastihhan tuo olisi päällä. Onneksi nuo on sen verran kalliita ettei tarvi edes miettiä kun jostain 70-luvun läpimädästäkin saa maksaa tonnin.

=Juku=

Quote from: Purhukallo on Thu 25.08.2016 22:29:14 (UTC+0300)
Taitaa olla aivovaurio etenemässä.. vaunukuume taas päällä  :okahvi:
Kuulostaa aivojen verenkiertohäiriöltä. Onko ollut "poissalohetkiä"?

Me first (rules of traffic)

Pokerface

Quote from: jta on Thu 25.08.2016 22:34:33 (UTC+0300)
Jatkuvastihhan tuo olisi päällä. Onneksi nuo on sen verran kalliita ettei tarvi edes miettiä kun jostain 70-luvun läpimädästäkin saa maksaa tonnin.
parilla tonnilla sais hyväkuntoisen 90 luvun vaunun, ei noihin  tonnin mädännysiin  kannata edes sijoittaa, jos vaan meinaa ostaa. 



Jarre

Kyllä sitä joskus on mietitty. Mä en oikein oo vaunu miehiä, mut asuntoauto olis kyllä. Nekin niin kalliita että ei tässä sellaiseen varaa ole, mut kivahan sitä on miettiä.
Ainoa missä voisi miettiä vaunua on että jos sais ostettua oman järvenranta tontin ni vaunu olis mun mieleen ihan asiallinen "kesämökki" nyt aluksi, tai miksei lopuksikin.... :think:
Carpe Natem

peter

Isän kotipaikalle hommattiin tämmöinen mökiksi muutama vuosi sitten, kun paikan asuinrakennus meni asuinkelvottomaksi.

http://www.nettikaravaani.com/hobby/560/1458950

Jarre

Joku tuommoinen menis mökistä ihan mainiosti, ja olishan siinä se että jos alkaa kyllästyttää ni lyö Audin perään ja vaihtaa maisemaa. En tosin nää että alkaa kyllästyttää. Eikä kyllä nyt oo varaa siihen järvenrantatonttiinkaan joten se siitä :sorry:
Carpe Natem

paavo

Pientä asuntoautoa tuo haluaa, sellaista josta ei oikein huomakaan että on asuntoauto.
Pakun näköisiä.

Mä en lämpene sellaisille kopeille, pitää olla tilaa ja mukavuuksia jos ikinä hommaan minkäänlaista.

Jarre

Joo, ei liian pieni....sinänsä mulle menis vaikka kuorma-autosta tehty....kun kortti riittää ni mitä enempi tilaa sitä parempi, eikä ainakaan tartte ihan pienimmille mestoille tunkea ::hihsmoke
Carpe Natem

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview