Keräilläänpäs vitsejä vol.2: Jämävitsien kaatopaikalla

Started by peter, Sun 16.01.2011 13:52:11 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

Mies meni Audikauppaan kierteli ja katteli. Myyjä kysyi tekiskö mieli uutta Audii? Juu nii mä vähä oon aatellu. No ota tosta tuo Musta siinä on sulle oikein luxus peli! Asiakas kun oli jo aikaisemmin kyseisellä merkillä ajellut kurkkasi sisään ja tuumasi "mä otan tän. No kauppakirjat tehtii, ja onnellinen uuden auton omistaja istui autoonsa ja lähti kaupan pihasta vilkutellen oikeaan ja vasempaan vuoronperään. Autokauppias toiselle "möin sällille luxusta, siihen toinen "ei saatana ostiko vilkut? Osti, vaikka ei kuulema oo ikinä käyttäny niitä, eikä kuulema ees tiedä mitkä ne on😂😂 vinkkasin että vasemalla ratin vieressä on vipu....


=Siru=

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.


=Juku=


Me first (rules of traffic)

paavo

Vaimo tuijottaa telkkaria silmä kovana ja huutaa: Älä ny ju**lauta ***tanan typerä, idiootti lehmä mee sinne kirkkoon !!!
Mies kysäisee, että mitä sää siä oikeen kattelet?
Meidän häävideoo, vastaa vaimo... 



=Juku=

Jällivaarassa oli oikeudenkäynti  ja syyttäjä kutsui ensimmäisen todistajan, iäkkään isoäidin, todistamaan. Syyttäjä käveli hänen luokseen ja kysyi, "Rouva Johansson ... tiedätkö, kuka minä olen?"
Rouva vastasi: "Kyllä, tiedän kuka olet, Karlsson. Olen tuntenut sinut siitä saakka olit pieni poika, ja rehellisesti sanoen, olet pettymys minulle. Valehtelet, petät vaimoasi, manipuloit ihmisiä ja puhut heistä selän takana pahaa. Luulet olevasi iso kiho kun todellisuudessa sinulla ei ole aivoja tarpeeksi edes ymmärtääksesi ettei sinusta koskaan voi tulla enempää kuin keskinkertainen paperinkääntäjä. Tiedän kuka olet. "

Syyttäjä hämmentyi ja paremman puutteessa, hän osoiutti huoneen poikki ja kysyi, "Rouva Johansson ... tiedätkö kuka on puolustusasianajajana?"

Rouva  vastasi: "Kyllä minä tiedän. Olen tuntenut herra Bolden lapsuudesta asti. Hän on laiska, tekopyhä ja alkoholiongelmainen. Hänellä ei voi olla normaalia suhdetta kehenkään ja hän on yksi maakunnan huonoimmista asianajajista. Puhumattakaan hän pettänyt vaimoaan kolmen eri naisen kanssa ja yksi heistä oli vaimosi. Kyllä, tiedän kuka hän on. "

Puolustusasianajaja melkein kuoli.

Nyt tuomari kutsui sekä syyttäjän että puolustusasianajajan luokseen, ja sanoi heille hiljaisella äänellä: "Jos jompikumpi teistä kysyy häneltä, tunteeko hän minut, minä lähetän teidän molempien luokse venäläisen kurinpitopartion!"

Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview