News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Vihatriidi

Started by paavo, Mon 06.02.2012 17:58:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Eikö liekki pysy päällä? :hahaa:
Eikö oikeen ole imua? :hahaa:
Karstottuuko kammio? :hahaa:

wait wat :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

The Änes

Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 20:03:01 (UTC+0200)
Eikö liekki pysy päällä? :hahaa:
Eikö oikeen ole imua? :hahaa:
Karstottuuko kammio? :hahaa:

wait wat :blink:
Minä olen huolestunut  :okahvi:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

nyyyps

Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:03:11 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 19:57:43 (UTC+0200)
:hahaa:
Ja somalit meinasi rikkoa ir:n ::smoke
Toivottavasti pääset äkkiä ihmismäiseen työpaikkaan.
Meille ei onneksi ehitty tummia kavereita sijoittaa. ::hihsmoke
Vastako minun hermot olis ollu riekaleina ja verenpaina ennätyslukemissa, jos niitäki olis pitäny sietää. :parku:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 20:05:22 (UTC+0200)
Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:03:11 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 19:57:43 (UTC+0200)
:hahaa:
Ja somalit meinasi rikkoa ir:n ::smoke
Toivottavasti pääset äkkiä ihmismäiseen työpaikkaan.
Meille ei onneksi ehitty tummia kavereita sijoittaa. ::hihsmoke
Vastako minun hermot olis ollu riekaleina ja verenpaina ennätyslukemissa, jos niitäki olis pitäny sietää. :parku:
Ja ai että kun opettaja nakittaa neuvomaan sitä duoa, jossa toinen ei ymmärrä ja toista ei kiinnosta... ::lsmoke
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy


nyyyps

Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:12:33 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 20:05:22 (UTC+0200)
Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:03:11 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 19:57:43 (UTC+0200)
:hahaa:
Ja somalit meinasi rikkoa ir:n ::smoke
Toivottavasti pääset äkkiä ihmismäiseen työpaikkaan.
Meille ei onneksi ehitty tummia kavereita sijoittaa. ::hihsmoke
Vastako minun hermot olis ollu riekaleina ja verenpaina ennätyslukemissa, jos niitäki olis pitäny sietää. :parku:
Ja ai että kun opettaja nakittaa neuvomaan sitä duoa, jossa toinen ei ymmärrä ja toista ei kiinnosta... ::lsmoke
Mie luulin, että mulla on tuskallisia perehdytettäviä työmaalla, kun mitään ei osata ilman kirjotettua ohjetta tehä. :psp:
Jos QC:t feilaa, niin jätetään toki uusimatta edeltävät näytteet, koska missään lapussa ei lue että se pitää tehdä. :facepalm:
Tai jätetään levyt ja lämpölamput tohottamaan tuntikausiksi päälle, kun kukaan ei erikseen sano, että keittiön liesikin ruukataan ottaa pois päältä kun kokkailut on kokattu. :psp:

Ja lopulta saatiin ne pulloventtiilit, joita olen kesästä hokenu, että ne tarttis uusia, ku edelliset oli jo breesnevin aikaan vanhat. :mosh:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

#16
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 20:17:35 (UTC+0200)
Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:12:33 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 20:05:22 (UTC+0200)
Quote from: nahkaparturi on Mon 06.02.2012 20:03:11 (UTC+0200)
Quote from: omglolpoop on Mon 06.02.2012 19:57:43 (UTC+0200)
:hahaa:
Ja somalit meinasi rikkoa ir:n ::smoke
Toivottavasti pääset äkkiä ihmismäiseen työpaikkaan.
Meille ei onneksi ehitty tummia kavereita sijoittaa. ::hihsmoke
Vastako minun hermot olis ollu riekaleina ja verenpaina ennätyslukemissa, jos niitäki olis pitäny sietää. :parku:
Ja ai että kun opettaja nakittaa neuvomaan sitä duoa, jossa toinen ei ymmärrä ja toista ei kiinnosta... ::lsmoke
Mie luulin, että mulla on tuskallisia perehdytettäviä työmaalla, kun mitään ei osata ilman kirjotettua ohjetta tehä. :psp:
Jos QC:t feilaa, niin jätetään toki uusimatta edeltävät näytteet, koska missään lapussa ei lue että se pitää tehdä. :facepalm:
Tai jätetään levyt ja lämpölamput tohottamaan tuntikausiksi päälle, kun kukaan ei erikseen sano, että keittiön liesikin ruukataan ottaa pois päältä kun kokkailut on kokattu. :psp:

Ja lopulta saatiin ne pulloventtiilit, joita olen kesästä hokenu, että ne tarttis uusia, ku edelliset oli jo breesnevin aikaan vanhat. :mosh:
Sitä aina tietää, että kohta pääsee ajamaan ja tulkitsemaan muutaman ir-spektrin, kun tullaan viidettä kertaa peräkkäin kysymään huonolla suomella, että miten päin ne muotit tuli KBr-tabletin puristimeen. Eikä siinä vieressä ole kuin kaksi selkokielistä, kuvallista ohjetta :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nyyyps

Anna niille ATR-kyvetti, ne on viikon hiljaa ja imettelee että mika olla tama ruuvi josta tama peili pyöriää. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

nahkaparturi

#18
En taija, kun sitten kuitenkin tultaisiin miulta kysymään, että miksi tama ei toimi, kun olisi kyvetti koneessa poikittain ja kammion pohjalla sentin kerros KBr:a ja jotain liuotinta "näytteenä" :psp:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nyyyps

Minun olis kaasari pitäny siinä marras-joulukuun vaihteessa suorittaa, mutta ihan silkkaa vanhuuttaan kaasari heittäny toimimasta. Silti pääsin koulusta pois. :drool:

Toivottavasti pääset perhanan nopeasti sieltä pois, ei kai sinunkaan mielipuolen mielenterveys ihan kaikkea kestä. :psp:
Tai ootellaan se lumisade että saat polkea nämä oivat toverit sinne hankeen. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview