News:

Apachefoorumi Youtubessa:
https://www.youtube.com/c/ApachefoorumiNetPlus

Main Menu

Rio 2016

Started by Kastori, Sat 30.07.2016 07:54:34 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastori


Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Ressukka

Saattaa useampi purjehtija miettiä onko se kilpailu tuon terveysriskin arvoinen? :nope:

Pokerface




=Juku=


Me first (rules of traffic)

Esinahka-Einari


PajakkiVasseli.com

Suomelle kullat kaikista lajeista.Muut juo Rion hanavettä ja ripuloivat lähimpään jokeen jonne ohjautuu 99% Ronaldinojen ja Maria De Honaldijen omistamista lautahökkeleiden kakasta ja jengiläisten tappamista raadoista,ihmiset,kissat,koirat anopit ja jne...Maratonilla tarjoillaan kaikille nokian vesilaitoksen pullottamaa vettä ja joukon kärjessä juokseva ennakkosuosikki Kenian MutaKombo saa 100 metriä ennen maalia kauhean raivopaskaripulin ja hidastaa dramaattisesti vauhtiaan. Suomen Valentin Kononen numerolla #13 ohittaa MutaKomBon oksentaen vuolaasti sappinesteensä kilpakumppaninsa niskaan.Valentin otti viinaa,ei vettä perkele.In Finland We Alcohol saaatana :pässi: :psp:
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

Esinahka-Einari

Mä luulen, että tuostakaan huolimatta Suomalaiset eivät pääsiis mitaleille :psp:

Ressukka

Tossa kun kattelin tuota trap-ammuntaa niin huomasin huvittavan pikkuseikan: tähän asti kaikissa katsomissani kilpailuissa on ampumapaikoilla ollut astiat joihin tyhjät hylsyt heitetään. Mitä tehdään Riossa?=> nakellaan ne maahan ! :hahaa:

Kuvastaako tuo sitten jotenkin yleistä asennetta vai onki vaan ämpärit loppu...


PS. joo kyllä mä tiedän että se lapsityöläinen käy ne keräämässä illalla, näyttää vaan niin hoopolta tuo touhu.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview