News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Ratkaisu maailman ongelmiin

Started by Kastelukannu, Sun 29.10.2006 16:53:48 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kastelukannu

Eihän nämä pölijät maailmanhallitsijat ymmärrä mitään asioista, niin on aika ottaa itse ohjaat käsiin ja tyrkätä Bushit ja Haloset lumi hankeen niin että eipä Tavjalla ole mitään sanottavaa. Minulla on nimittäin ratkaisut maailmaa askaruttaviin ongelmiin!

Lähi-idän ongelma (Israel-Palestiina, Irakin sota, Libanonin sota yms.)


Yksinkertaista! Ammutaan koko Lähi-Itä avaruuteen parilla ydinpommilla ja viedään ihmiset Siperiaan! Kah ku kukkaan ei oo ennen tämmöstä ehottanu!

Ilmaston lämpeneminen

Helppo nakki! Pommitetaan Maapalloa jättikuulilla avaruudesta, jolloin se liikkuu pois päin auringosta! Tätä varten onkin jo sopiva aukko Aasian lounaisosassa, johon voi pommittaa kuulilla (tämä on myös hyvä vaihtoehto ytinpommille, katso edellistä ongelmaa)!

Nälänhätä

Hohhoi, ettekö haastavampaa keksi? Sallitaan kannibalismi. Kun ihmiskantaa on harvennettu, riittää ruokaa kaikille!

Maapallon ylikansoittuminen

Katso edellistä.

AIDS, lintuinfluenssa yms. epideemiat


Olen juuri kehittelemässä lääkettä, joka tepsii niin AIDSiin, lintuinfluenssaan, syöpään, tippuriin, jalkahikeen, skitsofreniaan, sepelvaltimotautiin, diabetekseen, epilepsiaan, kierosilmäisyyteen, ruotsalaisuuteen, ydinlaskeumista johtuviin tauteihin, kuppaan, polioon, reumaan, kihtiin, krapulaan ja keuhkosyöpään.

Siinäpä pari ratkaisua globaaleihin ongelmiin. Eikä kukaan päättäjä ole keksinyt ennen näitä simppeleitä ratkaisuja!
Hono hono.

Nuuka

Quote from: Kastelukannu on Sun 29.10.2006 16:53:48 (UTC+0200)


AIDS, lintuinfluenssa yms. epideemiat


Olen juuri kehittelemässä lääkettä, joka tepsii niin AIDSiin, lintuinfluenssaan, syöpään, tippuriin, jalkahikeen, skitsofreniaan, sepelvaltimotautiin, diabetekseen, epilepsiaan, kierosilmäisyyteen, ruotsalaisuuteen, ydinlaskeumista johtuviin tauteihin, kuppaan, polioon, reumaan, kihtiin, krapulaan ja keuhkosyöpään.

Tuota odotan innolla. :think:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

paavo


Poslari

Minäpä olen jo jonkin verran maistellut!On ihan kiva nuoleskella! ::hihsmoke
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Susey

Quote from: Poslari on Sun 29.10.2006 19:05:52 (UTC+0200)
Minäpä olen jo jonkin verran maistellut!On ihan kiva nuoleskella! ::hihsmoke

Auttaakos se elämäneliksiirin lipittely? :think:


Kastori

Quote from: Kastelukannu on Sun 29.10.2006 16:53:48 (UTC+0200)


AIDS, lintuinfluenssa yms. epideemiat


Olen juuri kehittelemässä lääkettä, joka tepsii niin AIDSiin, lintuinfluenssaan, syöpään, tippuriin, jalkahikeen, skitsofreniaan, sepelvaltimotautiin, diabetekseen, epilepsiaan, kierosilmäisyyteen, ruotsalaisuuteen, ydinlaskeumista johtuviin tauteihin, kuppaan, polioon, reumaan, kihtiin, krapulaan ja keuhkosyöpään.

turha sen lääkkeen on tepsiä ydinlaskeumasta johtuviin tauteihin jos kerran pommitat pelkillä (vihreillä) kuulilla lähi-itää..

furioso

Quote from: Kastori on Sun 29.10.2006 19:32:25 (UTC+0200)
Quote from: Kastelukannu on Sun 29.10.2006 16:53:48 (UTC+0200)


AIDS, lintuinfluenssa yms. epideemiat


Olen juuri kehittelemässä lääkettä, joka tepsii niin AIDSiin, lintuinfluenssaan, syöpään, tippuriin, jalkahikeen, skitsofreniaan, sepelvaltimotautiin, diabetekseen, epilepsiaan, kierosilmäisyyteen, ruotsalaisuuteen, ydinlaskeumista johtuviin tauteihin, kuppaan, polioon, reumaan, kihtiin, krapulaan ja keuhkosyöpään.

turha sen lääkkeen on tepsiä ydinlaskeumasta johtuviin tauteihin jos kerran pommitat pelkillä (vihreillä) kuulilla lähi-itää..
:lach:

Kastelukannu

Quote from: Kastori on Sun 29.10.2006 19:32:25 (UTC+0200)
Quote from: Kastelukannu on Sun 29.10.2006 16:53:48 (UTC+0200)


AIDS, lintuinfluenssa yms. epideemiat


Olen juuri kehittelemässä lääkettä, joka tepsii niin AIDSiin, lintuinfluenssaan, syöpään, tippuriin, jalkahikeen, skitsofreniaan, sepelvaltimotautiin, diabetekseen, epilepsiaan, kierosilmäisyyteen, ruotsalaisuuteen, ydinlaskeumista johtuviin tauteihin, kuppaan, polioon, reumaan, kihtiin, krapulaan ja keuhkosyöpään.

turha sen lääkkeen on tepsiä ydinlaskeumasta johtuviin tauteihin jos kerran pommitat pelkillä (vihreillä) kuulilla lähi-itää..

Niin, tuotapa en tullut ajatelleeksi... no, yksi ongelma vähemmän!
Hono hono.

=Juku=


Me first (rules of traffic)

=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview